Zakres obowiązków: - Zakres obowiązków: Aktywne pozyskiwanie klientów flotowych (B2B); Aktualizacja i rozbudowa bazy klientów flotowych; Sprzedaż samochodów klientom flotowym; Stałe i bieżące raportowanie kontaktów z klientami; Wspieranie sprzedaży rozwiązaniami finansowymi; Prowadzenie wymaganej dokumentacji; Spełnianie wytycznych i procedur marki. - Pracodawca oferuje: Pracę dla czołowej marki na rynku; Umowę o pracę; Wynagrodzenie podstawowe oraz premię adekwatną do osiąganych wyników; Wynagrodzenie gwarantowane w okresie próbnym; Samochód służbowy; Wsparcie doświadczonych członków zespołu; Partnerską atmosferę; Szkolenia; Zniżki na firmowe produkty i usługi; Imprezy integracyjne; Ubezpieczenie grupowe; Program rekomendacji pracowników.- Miejsce pracy: Biuro firmy: ul. 3 Maja 60, 41-200 Sosnowiec + teren całej Polski.- Godziny pracy: 9:00-17:00.
Szczegóły
Warunki pracy i płacy
Wymagania
Dane pracodawcy