Opis zadań: 1. Organizacja pracy w biurze:- zapoznanie z obowiązkami związanymi ze stanowiskiem pracownika biurowego,- organizacja obiegu dokumentów, zasady ewidencjonowania oraz klasyfikacji dokumentacji. 2. Obsługiwanie urządzeń biurowych:- zapoznanie się z rodzajami oraz obsługą urządzeń wykorzystywanych w pracy biurowej,- obsługa urządzeń zewnętrznych jak drukarka, skaner, faks, kserokopiarka.3. Zakładanie i prowadzenie dokumentacji szkoleń w tym: formularze zgłoszeniowe, harmonogramy, dzienniki szkoleń, wnioski egzaminacyjne, listy obecności.- zakładanie i prowadzenie rejestrów i ewidencji komputerowych,- zakładanie i prowadzenie dokumentacji szkoleń zgodnie w wymaganiami funkcjonującego systemu zapewniania jakości ISO.4. Prowadzenie sekretariatu i kancelarii, rejestr pism wychodzących i przychodzących:- prowadzenie listy adresowej, pocztowej i telefonicznej,- przyjmowanie korespondencji: zapisywanie jej w dzienniku korespondencyjnym, rozdzielanie poczty,- wysyłanie i odbieranie e-maili,- prezentacja ofert szkoleń na portalach ogłoszeniowych.5. Przyjmowanie i obsługa kursantów:- zapisywanie kursantów na szkolenia,- udzielanie informacji o termiach szkoleń,- przedstawianie oferty szkoleń.
Szczegóły
Warunki pracy i płacy
Wymagania
Dane pracodawcy