Zakres obowiązków: Aktywne telefoniczne pozyskiwanie klientów; elastyczne godziny pracy między 7:00-19:00.
Szczegóły
Oferta pracy
KONSULTANT CALL CENTER
Numer
StPr/24/3264
Dodane przez
Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy:
Pawia 9, 31-154 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Zakres obowiązków
Aktywne telefoniczne pozyskiwanie klientów; elastyczne godziny pracy między 7:00-19:00.
Rodzaj umowy:
-
Wymiar etatu:
1.000
Zmianowość:
inna
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40.00
Liczba godzin pracy w miesiącu:
160.00
Data rozpoczęcia:
06.06.2024
Data zakończenia pracy:
-
Wynagrodzenie brutto
od 8 000 PLN
System wynagradzania:
Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Wymagania
Konieczne:
Zawody: Pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center) (wymagany staż - lata: 1), Wykształcenia: średnie ogólnokształcące, Uprawnienia: pracowitość i samodzielność w działaniu, Umiejętności sprzedażowe, nienaganna dykcja, Skuteczna sprzedaż i prezentacja oferty w rozmowach telefonicznych,
Inne:
Umiejętność swobodnej komunikacji ustnej i pisemnej w języku polskim (również w prawnym kontekście) – warunek konieczny.Doskonała organizacja pracy, rzetelność, systematyczność, dbałość o szczegóły, terminowość.Pozytywne nastawienie do życia; rozwinięte zdolności interpersonalne (wysoki poziom komunikacji); wysoka kultura osobista; wysokie nastawienie na realizację własnych celów osobistych oraz zawodowych; konsekwencja w działaniu; umiejętność pracy z czasem.
Dane pracodawcy
Pracodawca
BLACK LION SP. Z O.O.
Adres www
-
Sposób aplikowania
bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu pracy
Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Adres
Pawia 9, 31-154 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie