Zakres obowiązków: Ogólny zakres obowiązków:1. Planowanie, organizowanie i realizowanie zadań należących do zakresu działania podległej sekcji;2. Utrzymanie w należytym stanie technicznym obiektów budowlanych znajdujących się w administrowaniu 8. Bazy Lotnictwa Transportowego;3. Przeprowadzanie okresowych przeglądów stanu technicznego obiektów budowlanych zgodnie z przepisami prawa budowlanego;4. Prowadzenie dokumentacji techniczno-eksploatacyjnej, konserwacyjno-remontowej dla obiektów budowlanych wymaganych przepisami państwowymi i resortowymi;5. Udział w opracowaniu wieloletnich planów inwestycji i remontów oraz opracowywanie rocznych planów remontów, konserwacji i napraw obiektów budowlanych;6. Przygotowanie dokumentacji oraz załatwienie wszelkich spraw związanych z realizacją zadań remontowych oraz konserwacyjno-naprawczych (opracowanie przedmiarów robót, kosztorysów inwestorskich, specyfikacji istotnych warunków zamówienia, technicznego wykonania i odbioru robót remontowych, wniosków o rozpoczęcie postępowań przetargowych, projektów umów, zamówień);7. Organizowanie, nadzorowanie, odbieranie i rozliczanie zadań remontowych, konserwacyjno-naprawczych obiektów budowlanych i infrastruktury realizowanych w systemie zleconym i gospodarczym.8. Baza Lotnictwa Transportowego zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami.Kandydat w swoim CV zobowiązany jest podać swoje dane osobowe zgodnie z art. 221 Kodeksu Pracy.Pozostałe informacje kandydat może przekazać po wyrażeniu przez niego zgody na ich przetwarzanie w procesie rekrutacji.Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych kandydatów do pracy w 8. BLTr znajduje się na stronie internetowej 8. Bazy Lotnictwa Transportowego w zakładce BIP/INFORMACJE OGÓLNE/RODO.
Szczegóły
Warunki pracy i płacy
Wymagania
Dane pracodawcy