Zakres obowiązków: Przestrzeganie procedur, instrukcji i regulaminów w odniesieniu do prowadzonych zamówień, opracowywanie i przygotowywanie zamówień w zakresie zleconym przez przełożonych,współpraca w zespole oraz miedzy wydziałami w zakresie przygotowania dokumentacji przetargowej oraz zamówień zewnętrznych, opracowywanie harmonogramów rzeczowo - finansowych i planów płatności,sprawdzanie poprawności dokumentacji projektowej dla realizowanych kontraktów, sprawdzanie dokumentów niezbędnych do rozpoczęcia robót i zgłoszenia do PINB,sporządzanie sprawozdań i raportów z realizacji inwestycji oraz niezbędnych materiałów i analiz w tym zakresie,współpraca z wykonawcą i pozostałymi uczestnikami procesu inwestycyjnego, prowadzenie korespondencji tematycznej,przygotowywanie umów i porozumień z wykonawcami oraz inspektorami nadzoru, zgłaszanie bezpośredniemu przełożonemu o zauważonych nieprawidłowościach w trakcie realizacji zadań,pozyskiwanie środków zewnętrznych na realizowane zadań w zakresie działalności Spółki WPWiK,opracowywanie i wydawanie warunków technicznych,przygotowywanie uzgodnień branżowych z zakresie kolizji dla projektowanych sieci, prowadzenie dokumentacji związanej z przeglądami okresowymi obiektów, wizje w terenie w zakresie prowadzonych robót budowlanych i przeglądów gwarancyjnych,wykonywanie innych zadań i czynności zleconych przez bezpośredniego przełożonego.Praca na okres próbny 3 m-ce z możliwością przedłużenia, jednozmianowa w godz. 6.00-14.00, na pełny etat.Kontakt z pracodawcą telefoniczny: 608 089 330.WYMAGANE DOKUMENTY aplikacyjne własnoręcznie podpisane należy złożyć w zamkniętej kopercie osobiście w siedzibie firmy ul. Młyńska 110, 34-100 Wadowice lub przesłać pocztą na adres w terminie do 25.11.2024 r.
Szczegóły
Warunki pracy i płacy
Wymagania
Dane pracodawcy