Opis zadań: 1. Zapoznanie się ze strukturą organizacyjną i regulaminem pracy ZUS.2. Udzielanie informacji z zakresu przepisów prawnych dotyczących zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym, podstawy wymiaru składek, rozliczania, finansowania i opłacania składek na ubezpieczenia społeczne, ubezpieczenie zdrowotne, Fundusz Pracy i Fundusz Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych oraz Fundusz Emerytur Pomostowych.3. Udzielanie informacji i wyjaśnień o błędach w dokumentach ubezpieczeniowych ipłatniczych oraz o zasadach ich korygowania.4. Wystawianie zaświadczeń z zakresu podlegania ubezpieczeniom społecznym.5. Przyjmowanie i wstępna weryfikacja wniosków i dokumentów w sprawachubezpieczeń społecznych, w tym formularzy wynikających z ustawodawstwamiędzynarodowego.6. Rejestracja przyjętej korespondencji i przekazywanie do właściwej komórkiorganizacyjnej.7. Rejestracja i przekazywanie dokumentacjj do akt płatników składek i ubezpieczonych.8. Obsługa klientów na stanowisku Informacja Ogólna wydawanie wniosków,formularzy oraz zaświadczeń wydanych przez ZUS. Kierowanie klientów doodpowiednich stanowisk na Sali Obsługi Klientów.9. Pomoc klientom przy stanowisku komputerowym z internetem w wysłaniuwniosków w sprawie świadczeń rodzinnych.10. Przetwarzanie danych osobowych w celu realizacji zadań określonych w w/wym. Punktach programu stażu.11. Dołożenie szczególnej staranności w celu ochrony interesu osób, których daneosobowe są przetwarzane, w szczególności ochrona tych danych osobowych przedniepowołanym dostępem, nieuzasadnioną modyfikacją, zniszczeniem, nielegalnymujawnieniem lub pozyskaniem.12. Przestrzeganie przepisów dotyczących ochrony danych osobowych, informacjiniejawnych oraz tajemnic prawnie chronionych, aktów wewnętrznych ZUS i innychregulacji obowiązujących w tym zakresie.Staż w Wydziale Obsługi Klientów i Korespondencji Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Nowym Sączu w godz. 7.00-15.00
Szczegóły
Warunki pracy i płacy
Wymagania
Dane pracodawcy