Zakres obowiązków: 1. Prowadzenie składnicy akt w Ośrodku, w tym:- bieżące kompletowanie teczek aktowych klientów pomocy społecznej;- ewidencjonowanie wydawanych / wypożyczanych teczek aktowych pracownikom Ośrodka;- przyjmowanie do składnicy akt Ośrodka i przechowywanie w niej dokumentacji wytworzonej przez poszczególne komórki organizacyjne Ośrodka;- współpraca w zakresie prawidłowego korzystania z Jednolitego Rzeczowego Wykazu Akt oraz instrukcji kancelaryjnej i archiwalnej obowiązującej w Ośrodku.2. Organizowanie i przeprowadzanie brakowania dokumentacji niearchiwalnej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym współpraca prowadzona z archiwum państwowym. 3. Kontrola i opisywanie faktur, rachunków dkumentujących zakup dostaw, usług i robót budowlanych, a w szczególności czuwanie nad terminową płatnością wynikających z nich zobowiązań.4. Prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem budynków i mienia Ośrodka oraz spraw odszkodowawczych.5. Prowadzenie niezbędnej ewidencji i dokumentacji technicznej budynków i lokali Ośrodka, zgodnie z wymaganiami aktualnego prawa budowlanego i innych przepisów prawa w tym względzie. Organizowanie i przeprowadzanie okresowych przeglądów technicznych budynków i lokali Ośrodka, przygotowywanie zakresów rzeczowych i dokumentacji do realizacji inwestycji , remontów oraz napraw bieżących.
Szczegóły
Warunki pracy i płacy
Wymagania
Dane pracodawcy