Zakres obowiązków: 1. Zarządzanie istniejącymi relacjami biznesowymi i identyfikacja właściwej oferty usług z portfolio HCL i tworzenie rozwiązań zgodnie z celami biznesowymi klienta. 2. Opracowywanie lejka sprzedaży skupiającego się na usługach HCL i napędzanie realizacji możliwości, czy to poprzez RFP, czy proaktywne propozycje.3. Pełnienie funkcji punktu eskalacji kluczowych problemów związanych z satysfakcją klienta i odpowiedzialność za koordynowanie wewnętrznej współpracy w celu rozwiązania krytycznych problemów klienta, działanie jako rzecznik klienta. 4. Zarządzanie oświadczeniem o pracy i odnowieniami umów. Również odpowiedzialny za funkcje zarządzania kontami, w tym działania zarządcze. 5. Osiąganie celów zarządzania sprzedażą i dywersyfikacji portfela poprzez budowanie odpowiedniego kanału sprzedaży. 6. Udział w strategiach technologicznych klienta i definiowanie planu działania poprzez wykorzystanie spostrzeżeń/rozwiązań branżowych HCL. 7. Doradzanie wewnętrznym zespołom ds. produktów i rozwiązań w celu opracowywania odpowiednich rozwiązań. 8. Proaktywne lokalizowanie luk w bieżących dostawach i tworzenie uzasadnienia biznesowego dla ulepszonych ofert usług. 9. Badania, nauka i utrzymanie zrozumienia trendów branżowych klienta oraz usług i ofert produktów HCL, które można rozszerzyć na klienta. 10. Udział w podróżach do lokalizacji klienta i innych powiązanych wydarzeniach w razie potrzeby.Miejsce wykonywania pracy: KRAKÓW, ul. Opolska, 31-323 Kraków oraz inne miejsca wskazane przez pracodawcę w tym praca zdalna
Szczegóły
Warunki pracy i płacy
Wymagania
Dane pracodawcy