Logo - OFERTY PUP
Zakres obowiązków: a) Prowadzenie i zakładanie spraw zgodnie z instrukcją kancelaryjną.b) Współpraca merytoryczna z komórkami organizacyjnymi ZBK.c) Przestrzeganie, w ramach posiadanych kompetencji, wymogów kontroli zarządczej, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa oraz określonymi standardami dla jednostek sektora finansów publicznych, ze szczególnym uwzględnieniem realizacji wymogów przyjętych w jednostce, w tym dotyczących procesu zarządzania ryzykiem. d) Przyjmowanie materiałów archiwalnych i dokumentacji niearchiwalnej od poszczególnych komórek organizacyjnych.e) Prowadzenie archiwum obejmującego dokumentację otrzymaną po zlikwidowanych Przedsiębiorstwach Gospodarki Mieszkaniowej: Krowodrza, Podgórze, Śródmieście, Nowa Huta.f) Sprawdzanie prawidłowości oznaczania kategorii dokumentacji przekazywanej do archiwum.g) Archiwizowanie dokumentacji przyjętej od komórek organizacyjnych ZBK.h) Przechowywanie i zabezpieczanie dokumentacji znajdującej się w archiwum zakładowym.i) Udostępnianie materiałów archiwalnych i dokumentacji niearchiwalnej.j) Dokonywanie bieżących przeglądów dokumentacji archiwalnej i niearchiwalnej.k) Przekazywanie materiałów archiwalnych do archiwum państwowego.l) Inicjowanie brakowania dokumentów kat. B, której okres przechowywania minął.m) Udzielanie wskazówek z zakresu archiwizowania dokumentów przez komórki organizacyjne ZBK.n) Koordynowanie zagadnień związanych z prawidłowością stosowania Instrukcji Kancelaryjnej, Jednolitego Rzeczowego Wykazu Akt oraz Instrukcji o organizacji i zakresie działania archiwum zakładowego przez poszczególne komórki organizacyjne.---Praca w godz. 7:30-15:30Zatrudnienie na okres co najmniej 6 miesięcy z możliwością zawarcia w przyszłości umowy na czas nieokreślony (obowiązek odbycia służby przygotowawczej dla osób, o których mowa w art. 16 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych).---Dodatkowe informacje o warunkach pracy na stanowisku:- miejsce pracy: siedziba ZBK, miejsca lokalizacji archiwum ZBK na terenie miasta Krakowa; praca przy komputerze tak.
Szczegóły
- Oferta pracy
- STARSZY REFERENT/ SPECJALISTA (ARCHIWISTA)
- Numer
- StPr/25/5776
- Dodane przez
- Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Warunki pracy i płacy
- Miejsce pracy:
- Bolesława Czerwieńskiego 16, 31-319 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
- Zakres obowiązków
- a) Prowadzenie i zakładanie spraw zgodnie z instrukcją kancelaryjną.b) Współpraca merytoryczna z komórkami organizacyjnymi ZBK.c) Przestrzeganie, w ramach posiadanych kompetencji, wymogów kontroli zarządczej, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa oraz określonymi standardami dla jednostek sektora finansów publicznych, ze szczególnym uwzględnieniem realizacji wymogów przyjętych w jednostce, w tym dotyczących procesu zarządzania ryzykiem. d) Przyjmowanie materiałów archiwalnych i dokumentacji niearchiwalnej od poszczególnych komórek organizacyjnych.e) Prowadzenie archiwum obejmującego dokumentację otrzymaną po zlikwidowanych Przedsiębiorstwach Gospodarki Mieszkaniowej: Krowodrza, Podgórze, Śródmieście, Nowa Huta.f) Sprawdzanie prawidłowości oznaczania kategorii dokumentacji przekazywanej do archiwum.g) Archiwizowanie dokumentacji przyjętej od komórek organizacyjnych ZBK.h) Przechowywanie i zabezpieczanie dokumentacji znajdującej się w archiwum zakładowym.i) Udostępnianie materiałów archiwalnych i dokumentacji niearchiwalnej.j) Dokonywanie bieżących przeglądów dokumentacji archiwalnej i niearchiwalnej.k) Przekazywanie materiałów archiwalnych do archiwum państwowego.l) Inicjowanie brakowania dokumentów kat. B, której okres przechowywania minął.m) Udzielanie wskazówek z zakresu archiwizowania dokumentów przez komórki organizacyjne ZBK.n) Koordynowanie zagadnień związanych z prawidłowością stosowania Instrukcji Kancelaryjnej, Jednolitego Rzeczowego Wykazu Akt oraz Instrukcji o organizacji i zakresie działania archiwum zakładowego przez poszczególne komórki organizacyjne.---Praca w godz. 7:30-15:30Zatrudnienie na okres co najmniej 6 miesięcy z możliwością zawarcia w przyszłości umowy na czas nieokreślony (obowiązek odbycia służby przygotowawczej dla osób, o których mowa w art. 16 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych).---Dodatkowe informacje o warunkach pracy na stanowisku:- miejsce pracy: siedziba ZBK, miejsca lokalizacji archiwum ZBK na terenie miasta Krakowa; praca przy komputerze tak.
- Rodzaj umowy:
- -
- Wymiar etatu:
- 1.000
- Zmianowość:
- jedna zmiana
- Liczba godzin pracy w tygodniu:
- 40.00
- Liczba godzin pracy w miesiącu:
- -
- Data rozpoczęcia:
- 02.02.2026
- Data zakończenia pracy:
- 01.08.2026
- Wynagrodzenie brutto
- od 5 200 do 5 600 PLN
- System wynagradzania:
- Ryczałtowy
- Zawód:
- archiwista
Wymagania
- Konieczne:
- Wykształcenia: średnie branżowe,
- Inne:
- https://www.bip.krakow.pl/?bip_id=32&sub_dok_id=104362&nab_id=14089&MODE=nab&ACT=info--- 1. Wymagania niezbędne (formalne):a) spełnienie wymagań określonych dla stanowisk urzędniczych w art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j.: Dz.U. z 2024 r. poz. 1135),b) wykształcenie średnie lub wyższe oraz ukończony kurs kancelaryjno-archiwalny I stopnia,c) co najmniej dwuletnie doświadczenie zawodowe, w tym jeden rok w prowadzeniu archiwum zakładowego,d) czynne prawo jazdy kat. B.Osoby, które nie spełniają wszystkich wymogów formalnych nie zostaną dopuszczone do udziału w prowadzonym postępowaniu.2. Wymagania dodatkowe (będące przedmiotem oceny):a) znajomość przepisów:- ustawy o narodowym zasobie archiwalnym,- ustawy o samorządzie gminnym (Rozdziały: 1, 2, 3, 6),- ustawy o pracownikach samorządowych,- ustawy o dostępie do informacji publicznej,b) znajomość Regulaminu Organizacyjnego oraz Statutu Zarządu Budynków Komunalnych w Krakowie,c) wiedza o strukturze Urzędu Miasta Krakowa,d) dobra organizacja pracy,e) systematyczność, rzetelność i cierpliwość,f) umiejętność pracy indywidualnej i samodzielność.---W trakcie postępowania rekrutacyjnego z kandydatem/kandydatką przeprowadza się rozmowę kwalifikacyjną. Kandydat/kandydatka może zostać poddany innym dodatkowym technikom naboru (np. test, praktyczne sprawdzenie określonych umiejętności).
Dane pracodawcy
- Pracodawca
- ZARZĄD BUDYNKÓW KOMUNALNYCH W KRAKOWIE
- Adres www
- www.zbk.krakow.pl
- Sposób aplikowania
- bezpośrednio do pracodawcy
- Nazwa urzędu pracy
- Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
- Adres
- Bolesława Czerwieńskiego 16, 31-319 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
- Osoba do kontaktu
- Anna Śliż
- Numer telefonu
- -
- praca@zbk.krakow.pl