
Logo - OFERTY PUP
Zakres obowiązków: Zadania główne:a) Obsługa zawartych porozumień w tym:- przygotowanie list dot. należnościw celu realizacji zobowiązań finansowych wynikających z zawartych przy zachowaniu wynikających z nich terminów płatności,- Monitorowanie wydatków i wpływów wynikających z zawartych porozumień,- Pomoc w prowadzeniu - obsługa rejestru porozumień,- Pomoc w prowadzeniu spraw dot. sprawozdawczościb) Koordynowanie umieszczania dzieciw pieczy zastępczej m, in. z postanowień sądowych, w trybie interwencyj'nym, dzieci pozostawionych w szpitalu oraz prowadzenie dokumentacji z tym związanych,c) Współpraca z jednostki samorządu terytorialnego w zakresie realizacji porozumień dochodowych i wydatkowychzadania dodatkowe:a) W razie konieczności np. nieobecności wyznaczonych do tego pracowników w zespole, gromadzenie niezbędnej dokumentacji, weryfikacja i przygotowanie projektów porozumień,b) Wykonywanie poleceń bezpośredniego przełożonego wynikających z potrzeb zespołu4. Opis warunków pracy na stanowisku objętym ogłoszeniem- praca z narażeniem na stres,- praca jednozmianowa w równoważnym systemie czasu pracy,- praca biurowa z obsługą monitora ekranowego,- praca w budynku z barierami architektonicznymi (brak windy, brak toalety dla osób niepełnosprawnych)5. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu po przedzającym datę upublicznienie ogłoszenia przekracza 6%.Data zatrudnienia: sierpień 2025 r.
Szczegóły
- Oferta pracy
- REFERENT/INSPEKTOR/STARSZY INSPEKTOR W ZESPOLE FINANSOWANIA PIECZY ZASTĘPCZEJ
- Numer
- StPr/25/0693
- Dodane przez
- Powiatowy Urząd Pracy w Zabrzu
Warunki pracy i płacy
- Miejsce pracy:
- 41-800 Zabrze, powiat: m. Zabrze, woj: śląskie
- Zakres obowiązków
- Zadania główne:a) Obsługa zawartych porozumień w tym:- przygotowanie list dot. należnościw celu realizacji zobowiązań finansowych wynikających z zawartych przy zachowaniu wynikających z nich terminów płatności,- Monitorowanie wydatków i wpływów wynikających z zawartych porozumień,- Pomoc w prowadzeniu - obsługa rejestru porozumień,- Pomoc w prowadzeniu spraw dot. sprawozdawczościb) Koordynowanie umieszczania dzieciw pieczy zastępczej m, in. z postanowień sądowych, w trybie interwencyj'nym, dzieci pozostawionych w szpitalu oraz prowadzenie dokumentacji z tym związanych,c) Współpraca z jednostki samorządu terytorialnego w zakresie realizacji porozumień dochodowych i wydatkowychzadania dodatkowe:a) W razie konieczności np. nieobecności wyznaczonych do tego pracowników w zespole, gromadzenie niezbędnej dokumentacji, weryfikacja i przygotowanie projektów porozumień,b) Wykonywanie poleceń bezpośredniego przełożonego wynikających z potrzeb zespołu4. Opis warunków pracy na stanowisku objętym ogłoszeniem- praca z narażeniem na stres,- praca jednozmianowa w równoważnym systemie czasu pracy,- praca biurowa z obsługą monitora ekranowego,- praca w budynku z barierami architektonicznymi (brak windy, brak toalety dla osób niepełnosprawnych)5. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu po przedzającym datę upublicznienie ogłoszenia przekracza 6%.Data zatrudnienia: sierpień 2025 r.
- Rodzaj umowy:
- -
- Wymiar etatu:
- 1.000
- Zmianowość:
- inna
- Liczba godzin pracy w tygodniu:
- 40.00
- Liczba godzin pracy w miesiącu:
- -
- Data rozpoczęcia:
- 01.08.2025
- Data zakończenia pracy:
- -
- Wynagrodzenie brutto
- od 4 900 PLN
- System wynagradzania:
- Czasowy ze stawką miesięczną
- Zawód:
- pracownik biurowy
Wymagania
- Konieczne:
- Wykształcenia: wyższe (w tym licencjat),
- Inne:
- Wymagania niezbędne:- obywatelstwo polskie lub obywatelstwo jednego z państw Unii Europejskiej oraz innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej,- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,- kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,- kandydat nie figuruje w bazie danych Rejestru Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym z dostępem ograniczonym- cieszy się nieposzlakowaną opinią,- wykształcenie: wyższe, - doświadczenie zawodowe: minimum 1 rok stażu pracy (mile widziane w jednostce organizacyjnej pomocy społecznej lub organizatora pieczy zastępczej),- znajomość przepisów: ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej oraz ustawy o finansach publicznych i ustawy o pomocy społecznej,- biegła obsługa komputera (Word, Exel, Open Office), obsługa poczty elektronicznej,- niezbędne predyspozycje osobowościowe: odpowiedzialność, systematyczność, skrupulatność, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole oraz umiejętność pracy pod presją czasu.
Dane pracodawcy
- Pracodawca
- Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Zabrzu
- Adres www
- -
- Sposób aplikowania
- bezpośrednio do pracodawcy
- Nazwa urzędu pracy
- Powiatowy Urząd Pracy w Zabrzu
- Adres
- 3 Maja 16/pokój 223, 41-800 Zabrze, powiat: m. Zabrze, woj: śląskie
- Osoba do kontaktu
- Dział Organizacyjny i Spraw Pracowniczych
- Numer telefonu
- -
- -