Zakres obowiązków: - układanie jadłospisu (planów żywieniowych) z wyszczególnieniem kaloryczności i alergenów,- nadzorowanie pracy kuchni,- codzienne zgłaszanie stanu dzieci na obiad i kontakt z kontrahentami, - zaopatrzanie w produkty żywnościowe, środki czystości, art. biurowe itd., kontrola ich jakości i ilości przy dostawie,- nadzór nad stanami magazynów oraz ich prowadzenie, - wydawanie środków czystości,- załatwianie spraw urzędowych w mieście,- przestrzeganie norm sanitarnych i bhp dbałość o odpowiednie warunki przechowywania i przetwarzania żywności,- współpraca z innymi pracownikami placówki: lekarz, pielęgniarka, personel administracyjny, wychowawcy oraz Dyrekcja,- nadzorowanie prac porządkowych i stanu technicznego pomieszczeń kuchennych,- prowadzenie dokumentacji żywieniowej,- zarządzanie wydatkami na pożywienie.
Szczegóły
Warunki pracy i płacy
Wymagania
Dane pracodawcy