Zakres obowiązków: Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1) Realizacja zamówień na usługi, dostawy i do 130 tyś. zł;2) Praca w elektronicznym obiegu dokumentów FINN;3) Organizowanie pracy Kancelarii;4) Prowadzenie rejestru korespondencji przychodzącej i wychodzącej Starostwa w systemie e-obieg;5) Segregowanie i rozdział poczty;6) Przygotowanie poczty Starostwa do wysyłki drogą pocztową oraz/lub za pośrednictwem kuriera;7) Zamawianie usług zewnętrznych firm kurierskich;8) Współpraca z pocztą rozliczenia finansowe w zakresie wysłanej korespondencji;9) Zgłaszanie reklamacji do operatorów pocztowych;10) Opisywanie faktur w zakresie prowadzonych spraw.Warunki pracy:1) pełny wymiar czasu pracy,2) przewidywany okres zatrudnienia: umowa o pracę na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony,3) praca w podstawowym systemie czasu pracy,4) miejsce pracy Mikołów, ul. Żwirki i Wigury 4a- trzykondygnacyjny budynek biurowy z windą - siedziba urzędu Starostwa Powiatowego; Miejsce pracy jest wyposażone w zaplecze socjalne, kadrowe i techniczne.Wskaźnik zatrudnienia:W miesiącu poprzedzającym publikację niniejszego ogłoszenia, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie Powiatowym w Mikołowie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, wynosił poniżej 6 %.Szczegółowe informacje na stronie:https://powiat_mikolow.bip.gov.pl/nabory/nabor-na-dwa-wolne-stanowiska-starszy-referent-w-wydziale-organizacyjno-administracyjnym.htmlOKRES ZATRUDNIENIA W PRZYPADKU PRACY NA PODSTAWIE UMOWY:Umowa na czas określony 6 m-cy z możliwością przedłużeniaMIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:43-190 Mikołów ul. Żwirki i Wigury 4aPRACA W DNIACH I GODZINACH:Pn-Pt 7.30-15.30
Szczegóły
Warunki pracy i płacy
Wymagania
Dane pracodawcy