Zakres obowiązków: bezpośrednia obsługa stron,wykonywanie zadań związanych z planowaniem budżetu wydziału,fakturowanie i wprowadzanie umów do Eurobudżetu z zakresu Wydziału Geodezji i Kartografii,sporządzanie sprawozdań okresowych i rocznych z wykonania budżetu oraz dotacji celowych związanych z realizacją zadań zleconych,zgłaszanie zamówień publicznych do rejestru Gminy Sosnowiec,sporządzanie planu zamówień publicznych Gminy Sosnowiec,obsługa zgłoszeń prac geodezyjnych,weryfikacja opracowań geodezyjnych,włączenie i wyłączenie opracowań geodezyjnych,naliczanie opłat za materiały Państwego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego,uwierzytelnianie materiałów wydawanych jednostkom wykonawstwa geodezyjnego,wydawanie wypisu i wyrysu z EGiB,prowadzenie i aktualizacja baz: danych ewidencji gruntów i budynków (EGiB), geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu (GESUT), obiektów topograficznych (BDOT),prowadzenie i aktualizacja państwowego rejestru granic,koordynacja usytuowania projektowanej sieci uzbrojenia terenu,prowadzenie i aktualizacja bazy danych rejestru cen i wartości nieruchomości,prowadzenie i aktualizacja baz danych szczegółów osnów geodezyjnych,prowadzenie gleboznawczej klasyfikacji gruntów.
Szczegóły
Warunki pracy i płacy
Wymagania
Dane pracodawcy