ID ogłoszenia:4468138
Szukaj na: zoltyjez.com.pl

SPECJALISTA W DZIALE FINANSOWO- KSIĘGOWYM

PLN
OFERTY PUP
Świętochłowice


Zakres obowiązków: prowadzenie ewidencji finansowo księgowej wydatków, dochodów oraz zaangażowania wynikającego z zawartych umów w zakresie placówek, zapewnienie właściwego przepływu informacji w zakresie prowadzonej obsługi finansowo księgowej obsługiwanych placówek, przeprowadzenie kontroli dokumentów obsługiwanych placówek pod względem rachunkowym i formalnym, odpowiedzialność za przestrzeganie dyscypliny finansowo budżetowej, sporządzanie sprawozdawczości budżetowej oraz przygotowanie danych do sprawozdań finansowych, inwentaryzacja kont księgowych na koniec roku obrotowego, prawidłowe, rzetelne i terminowe sporządzanie sprawozdawczości finansowej i budżetowej, przygotowywanie przelewów w zakresie obsługiwanych placówek, wykonywanie powierzonych obowiązków w zakresie rachunkowości zgodnie z obowiązującymi przepisami: ustawą o rachunkowości oraz ustawy o finansach publicznych i rozporządzeniami wykonawczymi, przestrzeganie wewnętrznych regulacji dotyczących prowadzenia rachunkowości, sporządzanie zestawień i analiz finansowych na podstawie zapisów księgowych, sprawdzanie rejestrów cząstkowych i deklaracji VAT sporządzanych przez obsługiwane placówki oświatowe, ewidencjonowanie dowodów księgowych

Szczegóły

  • Oferta pracy
  • SPECJALISTA W DZIALE FINANSOWO- KSIĘGOWYM
  • Numer
  • StPr/25/1142
  • Dodane przez
  • Powiatowy Urząd Pracy w Świętochłowicach

Warunki pracy i płacy

  • Miejsce pracy:
  • 41-600 Świętochłowice, powiat: m. Świętochłowice, woj: śląskie
  • Zakres obowiązków
  • prowadzenie ewidencji finansowo księgowej wydatków, dochodów oraz zaangażowania wynikającego z zawartych umów w zakresie placówek, zapewnienie właściwego przepływu informacji w zakresie prowadzonej obsługi finansowo księgowej obsługiwanych placówek, przeprowadzenie kontroli dokumentów obsługiwanych placówek pod względem rachunkowym i formalnym, odpowiedzialność za przestrzeganie dyscypliny finansowo budżetowej, sporządzanie sprawozdawczości budżetowej oraz przygotowanie danych do sprawozdań finansowych, inwentaryzacja kont księgowych na koniec roku obrotowego, prawidłowe, rzetelne i terminowe sporządzanie sprawozdawczości finansowej i budżetowej, przygotowywanie przelewów w zakresie obsługiwanych placówek, wykonywanie powierzonych obowiązków w zakresie rachunkowości zgodnie z obowiązującymi przepisami: ustawą o rachunkowości oraz ustawy o finansach publicznych i rozporządzeniami wykonawczymi, przestrzeganie wewnętrznych regulacji dotyczących prowadzenia rachunkowości, sporządzanie zestawień i analiz finansowych na podstawie zapisów księgowych, sprawdzanie rejestrów cząstkowych i deklaracji VAT sporządzanych przez obsługiwane placówki oświatowe, ewidencjonowanie dowodów księgowych
  • Rodzaj umowy:
  • -
  • Wymiar etatu:
  • 1.000
  • Zmianowość:
  • jedna zmiana
  • Liczba godzin pracy w tygodniu:
  • 40.00
  • Liczba godzin pracy w miesiącu:
  • -
  • Data rozpoczęcia:
  • 01.01.2026
  • Data zakończenia pracy:
  • -
  • Wynagrodzenie brutto
  • od 6 410 PLN
  • System wynagradzania:
  • Czasowy ze stawką miesięczną
  • Zawód:
  • pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości

Wymagania

  • Konieczne:
  •    Wykształcenia: średnie zawodowe, ekonomiczne,
      Uprawnienia: znajomość ustawy o rachunkowości i aktualnych przepisów, umiejętność sporządzania sprawozdań finansowych,
  • Pożądane:
  • Zawody: Pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości (wymagany staż - lata: 3),
      Wykształcenia: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne,
      
  • Inne:
  • swymagania niezbędne: wykształcenie minimum średnie lub wyższe ekonomiczne z preferowanym kierunkiem / specjalnością: finanse, rachunkowość, ekonomia, doświadczenie zawodowe: w przypadku średniego wykształcenia minimum 3-letni staż pracy, znajomość przepisów dotyczących finansów i sprawozdawczości jednostek administracji budżetowych, bardzo dobra znajomość regulacji prawnych z zakresu ustaw: Prawo oświatowe, Przepisy wprowadzające ustawę - Prawo oświatowe, o systemie oświaty, o finansowaniu zadań oświatowych, Karta nauczyciela, o samorządzie gminny, o samorządzie powiatowym, KPA, prawo zamówień publicznych, ustawa o finansach publicznych, ustawa o rachunkowości, ustawa o naruszeniu dyscypliny finansów publicznych, rozporządzenie o klasyfikacji budżetowej i inne akty wykonawcze, znajomość biegłego posługiwania się narzędziami informatycznymi (Windows, Office, Excel), posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego, za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe, nieposzlakowana opinia, umiejętność interpretacji i stosowania przepisów prawnych,umiejętność dobrej organizacji pracy własnej, odpowiedzialność za powierzone zadania, dokładność, zdyscyplinowanie, umiejętność pracy w zespole, samodzielność, kreatywność, odporność na stres, umiejętność skutecznego komunikowania się, szybkiego logicznego i analitycznego myślenia, kultura osobistaWymagania dodatkowe: doświadczenie w pracy w pionie finansowo księgowym, mile widziana znajomość programów : WizjaNet i Krakfin, Rekord

Dane pracodawcy

  • Pracodawca
  • Miejski Zarząd Oświaty w Świętochłowicach
  • Adres www
  • mzo.swietochlowice.pl
  • Sposób aplikowania
  • bezpośrednio do pracodawcy
  • Nazwa urzędu pracy
  • Powiatowy Urząd Pracy w Świętochłowicach
  • Adres
  • Bytomska 8, 41-600 Świętochłowice, powiat: m. Świętochłowice, woj: śląskie
  • Osoba do kontaktu
  • Monika Przybyła
  • Numer telefonu
  • -
  • E-mail
  • -