Zakres obowiązków: Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1) opracowywanie kosztorysów inwestorskich i szczegółowych specyfikacji technicznych na roboty drogowe,2) sprawdzanie i weryfikacja dokumentacji technicznej,3) przygotowywanie materiałów przetargowych, ustalanie warunków udziału w postępowaniu oraz kryteriów oceny ofert w postępowaniach na udzielenie zamówień publicznych na roboty drogowe,4) określanie obowiązków wykonawcy w umowach na roboty drogowe,5) przekazywanie placu budowy lub frontu robót wykonawcy,6) ocena zasadności i sprawdzanie wycen robót dodatkowych,7) zwoływanie i dokonywanie częściowych i końcowych odbiorów robót,8) kontrola jakości robót,9) kontrola terminowości realizacji robót,10) rozwiązywanie przeszkód technicznych i formalnych ujawnionych w trakcie realizacji robót.Warunki pracy:1) pełny wymiar czasu pracy,2) przewidywany okres zatrudnienia: umowa o pracę na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony,3) praca w podstawowym systemie czasu pracy,4) miejsce pracy Mikołów, ul. Żwirki i Wigury 4a- trzykondygnacyjny budynek biurowy z windą - siedziba urzędu Starostwa Powiatowego; Miejsce pracy jest wyposażone w zaplecze socjalne, kadrowe i techniczne.Wskaźnik zatrudnienia:W miesiącu poprzedzającym publikację niniejszego ogłoszenia, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie Powiatowym w Mikołowie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, wynosił powyżej 6 %.Szczegółowe informacje/oraz załączniki zamieszczone na stronie:https://powiat_mikolow.bip.gov.pl/nabory/ogloszenie-o-naborze-na-wolne-stanowisko-pracy-inspektor-w-biurze-realizacji-zadan-drogowych-w-wydziale-inwestycji-drog-i-zamowien-publicznych.htmlOKRES ZATRUDNIENIA W PRZYPADKU PRACY NA PODSTAWIE UMOWY:Umowa na czas określony 6 m-cy z możliwością przedłużeniaMIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:43-190 Mikołów ul. Żwirki i Wigury 4aPRACA W DNIACH I GODZINACH:Pn-Pt 7.30-15.30
Szczegóły
Warunki pracy i płacy
Wymagania
Dane pracodawcy