Zakres obowiązków: 1. Zapewnienie obsługi prawnej komórek organizacyjnych Urzędu Miasta.2. Sporządzanie i opiniowanie pod względem formalno-prawnym projektów: zarządzeń, uchwał, umów, decyzji oraz innych spraw przekazywanych do zaopiniowania.3. Udzielanie konsultacji, opinii, porad prawnych oraz wyjaśnień w zakresie stosowania prawa.4. Reprezentowanie Gminy przed sądami i innymi organami orzekającymi.5. Monitorowanie zmian przepisów prawa.6. Udzielanie wyjaśnień o obowiązującym stanie prawnym, interpretacja przepisów prawnych.7. Udział w mediacjach i negocjacjach.Informacja o warunkach zatrudnienia:1. Miejsce pracy: budynek Urzędu Miasta, Rynek 16, 43-190 Mikołów.2. Praca na jedną zmianę w wymiarze czasu pracy.3. Praca administracyjno-biurowa.4. Obiekt nie jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych ruchowo.5. Praca przy monitorze ekranowym.6. Możliwość uczestniczenia w szkoleniach.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:W listopadzie 2025 roku wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisówo rehabilitacji zawodowej był niższy niż 6%.OKRES ZATRUDNIENIA W PRZYPADKU PRACY NA PODSTAWIE UMOWY:Pierwsza umowa na okres 6 miesięcyMIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:43-190 Mikołów ul. Rynek 16PRACA W DNIACH I GODZINACH:Pn-Pt, 7.30-15.30
Szczegóły
Warunki pracy i płacy
Wymagania
Dane pracodawcy