Zakres obowiązków: Zakres obowiązków:- pomoc w prowadzeniu sekretariatu szkoły- zapewnienie sprawnej i kulturalnej obsługi kancelaryjno-biurowej- prowadzenie spraw kadrowych szkoły w formie papierowej i elektronicznej- porządkowanie, segregowanie, archiwizowanie i rejestrowanie dokumentów- prowadzenie korespondencji, odbieranie telefonów, kontakt z klientami i kontrahentami- dbanie o terminowość wykonywanych zadań- obsługa komputera, znajomość pakietu office (word, exel)- obsługa urządzeń biurowych: drukarka, skaner, kserokopiarka- prowadzenie ewidencji zgodnie z JRWA- prowadzenie księgi wyjść pracowników- prowadzenie kart wyposażenia pracowników- prowadzenie ewidencji urlopów pracowników administracyjno obsługowych, przygotowanie projektu planu urlopów- sprawdzanie, prowadzenie poczty elektronicznej szkoły- pomoc w obsłudze Systemu Informacji Oświatowej;- pomoc w sporządzaniu sprawozdań SIO, ZUS, GUS, PEFRON - przygotowywanie korespondencji, prowadzenie ewidencji pism wychodzących- przygotowywanie na zlecenie dyrektora projektów pism, umów, przedstawianie uprawnionym osobom do podpisu- zaopatrywanie szkoły w druki i materiały biurowe oraz dokonywanie zakupów innych materiałów i sprzętu zleconego przez dyrektora szkoły- wykonywanie innych czynności wynikających z potrzeb szkoły a zleconych przez dyrektora szkoły.Godziny pracy: 7:30-15:30.
Szczegóły
Warunki pracy i płacy
Wymagania
Dane pracodawcy