ID ogłoszenia:4464392
Szukaj na: zoltyjez.com.pl

PODINSPEKTOR W DZIALE FINANSOWO-KSIĘGOWYM DS. KADROWYCH

PLN
OFERTY PUP
Kraków


Zakres obowiązków: Prowadzenie dokumentacji pracowniczych w sprawach związanych ze stosunkiem pracy. Prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem pracowników. Obsługa Pracowniczych Planów Kapitałowych. Sporządzanie sprawozdań z zakresu kadr. Organizowanie procedury naboru pracowników. Organizowanie służby przygotowawczej dla nowo zatrudnionych pracowników. Koordynowanie spraw związanych z prawidłowym i terminowym przeprowadzeniem procedury ocen okresowych pracowników. Opracowywanie zbiorczego planu urlopów. Obsługa ubezpieczeń grupowych pracowników. Prowadzenie spraw związanych z Zakładowym Funduszem Świadczeń Socjalnych. Opracowywanie planów szkoleń pracowników i ich organizacja. Organizacja wyjazdów służbowych. Kontrola dyscypliny pracy. Opracowywanie analiz na potrzeby Zarządu

Szczegóły

  • Oferta pracy
  • PODINSPEKTOR W DZIALE FINANSOWO-KSIĘGOWYM DS. KADROWYCH
  • Numer
  • StPr/25/5728
  • Dodane przez
  • Grodzki Urząd Pracy w Krakowie

Warunki pracy i płacy

  • Miejsce pracy:
  • Reymonta 20, 30-059 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
  • Zakres obowiązków
  • Prowadzenie dokumentacji pracowniczych w sprawach związanych ze stosunkiem pracy. Prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem pracowników. Obsługa Pracowniczych Planów Kapitałowych. Sporządzanie sprawozdań z zakresu kadr. Organizowanie procedury naboru pracowników. Organizowanie służby przygotowawczej dla nowo zatrudnionych pracowników. Koordynowanie spraw związanych z prawidłowym i terminowym przeprowadzeniem procedury ocen okresowych pracowników. Opracowywanie zbiorczego planu urlopów. Obsługa ubezpieczeń grupowych pracowników. Prowadzenie spraw związanych z Zakładowym Funduszem Świadczeń Socjalnych. Opracowywanie planów szkoleń pracowników i ich organizacja. Organizacja wyjazdów służbowych. Kontrola dyscypliny pracy. Opracowywanie analiz na potrzeby Zarządu
  • Rodzaj umowy:
  • -
  • Wymiar etatu:
  • 1.000
  • Zmianowość:
  • jedna zmiana
  • Liczba godzin pracy w tygodniu:
  • 40.00
  • Liczba godzin pracy w miesiącu:
  • 160.00
  • Data rozpoczęcia:
  • 01.12.2025
  • Data zakończenia pracy:
  • 01.07.2026
  • Wynagrodzenie brutto
  • od 5 000 PLN
  • System wynagradzania:
  • Czasowy ze stawką miesięczną
  • Zawód:
  • specjalista do spraw kadr

Wymagania

  • Konieczne:
  • Zawody: Specjalista do spraw kadr,
      Wykształcenia: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne, kierunek: średnie,
      
  • Inne:
  • Podstawowa wiedza z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego w Polsce. Znajomość regulacji prawnych w zakresie:Kodeksu pracy;Ustawy o pracownikach samorządowych;Rozporządzenia w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych;Ubezpieczeń społecznych;Ochrony danych osobowych;Dostępu do informacji publicznej. Obsługa programu PŁATNIK. uprawnienia: mile widziane doświadczenie w pracy w administracji publicznej.

Dane pracodawcy

  • Pracodawca
  • Zarząd Inwestycji Miejskich w Krakowie
  • Adres www
  • https://zim.krakow.pl/
  • Sposób aplikowania
  • za pośrednictwem urzędu
  • Nazwa urzędu pracy
  • Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
  • Adres
  • Wąwozowa 34, 31-752 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
  • Osoba do kontaktu
  • Sylwia Staszewska
  • Numer telefonu
  • 126868174
  • E-mail
  • staszewska@gupkrakow.pl