Zakres obowiązków: Obsługa systemu informatycznego w zakresie umów zawartych ze świadczeniodawcami, uczestnictwo w pracach komisji konkursowych powołanych do przeprowadzenia postępowania poprzedzającego zawarcie umów, rozpatrywanie zgłoszonych nieprawidłowości zawartych w Zintegrowanym Informatorze Pacjenta (IKP), współpraca merytoryczna (telefoniczna i bezpośrednia) ze świadczeniodawcami, analiza merytoryczna i formalna dokumentów przesłanych przez świadczeniodawców dotyczących weryfikacji personelu, harmonogramu udzielania świadczeń, wykazu sprzętu oraz danych przekazywanych przy pomocy aplikacji elektronicznej w rodzaju leczenie szpitalne oraz świadczenia kontraktowane odrębnie, sporządzanie opinii zmian warunków umów, aneksowanie umów i innych wniosków świadczeniodawców związanych z realizacją umowy, prowadzenie ich ewidencji oraz przygotowywanie projektów odpowiedzi do wnioskodawców w rodzaju leczenie szpitalne oraz świadczenia kontraktowane odrębnie.
Szczegóły
Warunki pracy i płacy
Wymagania
Dane pracodawcy