Zakres obowiązków: 1. Opracowywanie oraz sporządzanie dok. postępowań o udzielenie zamówień publicznych oraz ich przechowywanie w tym przygotowywanie wzorów umów oraz aneksów, specyfikacji warunków zamówienia wraz z załącznikami zgodnie z wymogami ustawy Prawo zamówień publicznych.2. Tworzenie regulaminów zamówień publicznych oraz rocznych planów zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych.3. Przekazywanie ogłoszeń do Urzędu Publikacji Unii Europejskiej i/lub Biuletynu Zamówień Publicznych oraz zamieszczania ogłoszeń na stronie internetowej zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych,4. Prowadzenie rejestrów umów oraz sprawozdawczości, zwroty wadium oraz należytego zabezpieczenia umowy5. Prawidłowe przechowywanie dokumentacji z prowadzonych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego.
Szczegóły
Warunki pracy i płacy
Wymagania
Dane pracodawcy