Zakres obowiązków: - prowadzenie i obsługa sekretariatu w tym przyjmowanie, rejestrowanie, ewidencjonowanie dokumentów wpływających do Wydziału Prewencji;- prowadzenie podręcznego archiwum akt;- sporządzanie comiesięcznych zestawień dot. zwrotów kosztów dojazdu funkcjonariuszy;- wykonywanie czynności biurowych tj.: zaopatrywanie policjantów w materiały biurowe i druki, kopiowanie, skanowanie akt i innej dokumentacji, dokonywanie ustaleń w systemach ewidencyjnych;- wpisywanie codziennego przydziału spraw funkcjonariuszom w systemach informatycznych i manualnych (IntraDok, e-Prewencja);- sporządzanie pism do innych jednostek Policji oraz podmiotów poza policyjnych, a także wysyłanie korespondencji drogą elektroniczną;- prowadzenie ewidencji „Cyfryzacja Dostępu” i „Organizacja Imprezy Niemasowej”.Szczegóły dotyczące ogłoszenia, wymaganych dokumentów, sposobu aplikowania i zasad rekrutacji dostępne na BPI: https://brzesko.bip.policja.gov.pl/334/ogloszenia/22280,Ogloszenia.html
Szczegóły
Warunki pracy i płacy
Wymagania
Dane pracodawcy