Zakres obowiązków: •Sporządzanie list płac pracowników Urzędu Miasta Zakopane,•Sporządzanie list płac do umów cywilnoprawnych,•Prowadzenie kart wynagrodzeń,•Dokonywanie w ustawowym terminie imiennych zgłoszeń do ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych osób podlegających obowiązkowi ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego,•Naliczanie, sporządzanie i wysyłanie deklaracji ZUS w systemie PŁATNIK oraz dokonywanie przelewów do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych,•Naliczanie i rozliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych,•Naliczanie ryczałtów samochodowych i telefonicznych,•Naliczanie ekwiwalentów za niewykorzystany urlop wypoczynkowy, nagród jubileuszowych, odpraw emerytalnych,•Prowadzenie ewidencji ubezpieczenia grupowego dla pracowników Urzędu i sporządzanie sprawozdań w tym zakresie wg obowią
Szczegóły
Warunki pracy i płacy
Wymagania
Dane pracodawcy