Zakres obowiązków: 1. Prowadzenie spraw związanych z uzgadnianiem, wydawaniem decyzji i zawieraniem umóww zakresie lokalizacji urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych w drogach gminnychi gruntach gminnych,2. Wydawanie warunków technicznych przyłączenia do sieci kanalizacji deszczowej,3. Uzgadnianie dokumentacji technicznych i budowlanych w zakresiebudowy/przebudowy/remontu sieci wodociągowych i kanalizacyjnych,4. Współpraca z przedsiębiorstwami wodno-kanalizacyjnymi w zakresie bieżącego utrzymaniainfrastruktury wodociągowej i kanalizacyjnej na terenie gminy Bieruń,5. Nadzorowanie spraw związanych z przygotowaniem i wdrażaniem wieloletnich planówmodernizacji i rozwoju sieci wodociągowych i kanalizacyjnych,6. Prowadzenie i nadzorowanie prac na gminnej infrastrukturze wodociągowej i kanalizacyjnej,7. Prowadzenie i nadzorowanie spraw związanych z tworzeniem i funkcjonowaniem wykazuskładników majątkowych w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych,8. prowadzenie spraw związanych z zaopatrzeniem gminy Bieruń w wodę pitną orazzapewnieniem odbioru ścieków z terenu gminy, we współpracy z jednostkami i podmiotamizewnętrznymi,9. Ustalanie wysokości opłaty za zmniejszenie naturalnej retencji terenowej.10. Przygotowanie oświadczeń do PGW Wody Polskie dotyczących ponoszenia opłat za usługiwodne,11. Prowadzenie spraw związanych z ustalaniem i aktualizowaniem granic aglomeracji,12. Prowadzenie ewidencji gminnych pozwoleń wodno-prawnych.
Szczegóły
Warunki pracy i płacy
Wymagania
Dane pracodawcy