ID ogłoszenia:4462567
Szukaj na: zoltyjez.com.pl

INSPEKTOR W WYDZIALE ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH

PLN
OFERTY PUP
Bytom


Zakres obowiązków: przeprowadzanie postępowań w zakresie zamówień publicznych, w szczególności poprzez pełnienie funkcji przewodniczącego komisji, udzielanie wydziałom, referatom oraz miejskim jednostkom organizacyjnym informacji w zakresie procedur dot. zamówień publicznych, umieszczanie informacji dot. postępowań o zamówienia publiczne we właściwych publikatorach, elektroniczne przekazywanie informacji o postępowaniach do urzędu oficjalnych publikacji wspólnot europejskich, sporządzanie rocznego sprawozdania z udzielonych zamówień publicznych, wykonywanie czynności związanych z opracowywaniem planu zamówień publicznych poprzez weryfikację i zatwierdzanie zapisów, bieżące zapoznawanie się z aktami prawnymi związanymi z zakresem powierzonych obowiązków, odbycie służby przygotowawczej do pracy w samorządzie.Szczegóły dostępne https://www.bytom.pl/bip/informacje-urzedu/nabory-w-urzedzie-miejskim/Nabor-na-stanowisko-urzednicze-inspektor-w-Wydziale-Zamowien-Publicznych-PA-5/idn:12265

Szczegóły

  • Oferta pracy
  • INSPEKTOR W WYDZIALE ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
  • Numer
  • StPr/25/0740
  • Dodane przez
  • Powiatowy Urząd Pracy w Bytomiu

Warunki pracy i płacy

  • Miejsce pracy:
  • Parkowa 2, 41-902 Bytom, powiat: m. Bytom, woj: śląskie
  • Zakres obowiązków
  • przeprowadzanie postępowań w zakresie zamówień publicznych, w szczególności poprzez pełnienie funkcji przewodniczącego komisji, udzielanie wydziałom, referatom oraz miejskim jednostkom organizacyjnym informacji w zakresie procedur dot. zamówień publicznych, umieszczanie informacji dot. postępowań o zamówienia publiczne we właściwych publikatorach, elektroniczne przekazywanie informacji o postępowaniach do urzędu oficjalnych publikacji wspólnot europejskich, sporządzanie rocznego sprawozdania z udzielonych zamówień publicznych, wykonywanie czynności związanych z opracowywaniem planu zamówień publicznych poprzez weryfikację i zatwierdzanie zapisów, bieżące zapoznawanie się z aktami prawnymi związanymi z zakresem powierzonych obowiązków, odbycie służby przygotowawczej do pracy w samorządzie.Szczegóły dostępne https://www.bytom.pl/bip/informacje-urzedu/nabory-w-urzedzie-miejskim/Nabor-na-stanowisko-urzednicze-inspektor-w-Wydziale-Zamowien-Publicznych-PA-5/idn:12265
  • Rodzaj umowy:
  • -
  • Wymiar etatu:
  • 1.000
  • Zmianowość:
  • jedna zmiana
  • Liczba godzin pracy w tygodniu:
  • 40.00
  • Liczba godzin pracy w miesiącu:
  • 160.00
  • Data rozpoczęcia:
  • 01.01.2026
  • Data zakończenia pracy:
  • -
  • Wynagrodzenie brutto
  • od 4 870 PLN
  • System wynagradzania:
  • Czasowy ze stawką miesięczną
  • Zawód:
  • wyższy urzędnik samorządowy

Wymagania

  • Konieczne:
  •    Wykształcenia: wyższe (w tym licencjat),
      
  • Inne:
  • Wymagania niezbędne: wykształcenie wyższe, staż pracy minimum 3 lata, co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego na stanowiskach związanych z przygotowaniem i przeprowadzaniem procedur na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych, znajomość przepisów z zakresu ustaw: Prawo zamówień publicznych i aktów wykonawczych, Kodeksu Cywilnego w zakresie części ogólnej i prawa zobowiązań, o samorządzie gminnym, o samorządzie powiatowym, o pracownikach samorządowych, nieprowadzenie działalności gospodarczej w przypadku zatrudnienia, niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, nieposzlakowana opinia, pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych, stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na proponowanym stanowisku.Wymagania dodatkowe:wykształcenie administracyjne lub prawnicze lub ekonomiczne lub techniczne lub podyplomowe z zakresu zamówień publicznych, co najmniej 2 lata doświadczenia w pracy związanej z przygotowaniem i prowadzeniem procedur zamówień publicznych na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych doświadczenie zdobyte w ciągu ostatnich 5 lat, doświadczenie przy opracowywaniu planu zamówień publicznych, planu postępowań i sprawozdań z udzielonych zamówień, bardzo dobra znajomość obsługi komputera w zakresie oprogramowania biurowego (Word, Excel), umiejętność pracy w zespole. Informacje dostępne pod linkiem: https://www.bytom.pl/bip/informacje-urzedu/nabory-w-urzedzie-miejskim/Nabor-na-stanowisko-urzednicze-inspektor-w-Wydziale-Zamowien-Publicznych-PA-5/idn:12265

Dane pracodawcy

  • Pracodawca
  • Urząd Miejski w Bytomiu
  • Adres www
  • www.bytom.pl
  • Sposób aplikowania
  • bezpośrednio do pracodawcy
  • Nazwa urzędu pracy
  • Powiatowy Urząd Pracy w Bytomiu
  • Adres
  • Parkowa 2, 41-902 Bytom, powiat: m. Bytom, woj: śląskie
  • Osoba do kontaktu
  • Magda Madeja
  • Numer telefonu
  • -
  • E-mail
  • sd@um.bytom.pl