Zakres obowiązków: przeprowadzanie postępowań w zakresie zamówień publicznych, w szczególności poprzez pełnienie funkcji przewodniczącego komisji, udzielanie wydziałom, referatom oraz miejskim jednostkom organizacyjnym informacji w zakresie procedur dot. zamówień publicznych, umieszczanie informacji dot. postępowań o zamówienia publiczne we właściwych publikatorach, elektroniczne przekazywanie informacji o postępowaniach do urzędu oficjalnych publikacji wspólnot europejskich, sporządzanie rocznego sprawozdania z udzielonych zamówień publicznych, wykonywanie czynności związanych z opracowywaniem planu zamówień publicznych poprzez weryfikację i zatwierdzanie zapisów, bieżące zapoznawanie się z aktami prawnymi związanymi z zakresem powierzonych obowiązków, odbycie służby przygotowawczej do pracy w samorządzie.Szczegóły dostępne https://www.bytom.pl/bip/informacje-urzedu/nabory-w-urzedzie-miejskim/Nabor-na-stanowisko-urzednicze-inspektor-w-Wydziale-Zamowien-Publicznych-PA-5/idn:12265
Szczegóły
Warunki pracy i płacy
Wymagania
Dane pracodawcy