Zakres obowiązków: 1. Zakres głównych obowiązków na danym stanowisku:1. Współudział w określaniu potrzeb oraz planowanie środków finansowych na realizację zadań w zakresiebezpieczeństwa publicznego w ramach budżetu miasta.2. Współdziałanie z organizacjami pozarządowymi na rzecz realizacji zadań poprawy bezpieczeństwapublicznego w mieście.3. Opracowywanie projektów uchwał Rady Miasta w zakresie bezpieczeństwa publicznego.4. Prowadzenie całości spraw związanych z finansowaniem jednostek OSP miasta w zakresie: pokrywaniakosztów zapewnienia gotowości bojowej, umundurowania, utrzymania obiektów strażnic, ubezpieczeńi innych niezbędnych kosztów zgodnie z planem wydatków budżetu miasta.5. Organizowanie i pokrywanie kosztów okresowych badań lekarskich członków OSP w tym kierowcówbiorących udział w akcjach ratowniczych.6. Prowadzenie całości spraw związanych z finansowaniem jednostek OSP miasta w zakresie: pokrywaniakosztów zapewnienia gotowości bojowej, umundurowania, utrzymania obiektów strażnic, ubezpieczeńi innych niezbędnych kosztów zgodnie z planem wydatków budżetu miasta.7. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej umów dotacyjnych z Wojewodą w zakresie POLiOC.8. Prowadzenie kontroli wykorzystywania środków budżetu miasta oraz ewidencjonowania i utrzymaniaw jednostkach OSP sprzętu i materiałów zakupionych ze środków publicznych.9. Zapewnienie logistyki akcji ratowniczych w tym optymalnych warunków bezpieczeństwa i higieny służbystrażaków OSP, zgodnie z możliwościami budżetu wydziału.10. Prowadzenie dokumentacji zgodnie z zasadami wynikającymi z Regulaminu Organizacyjnego UrzęduMiasta oraz terminowego przekazywania prowadzonych dokumentów do archiwum zakładowego.11. Wykonywanie sprawozdań dotyczących składników majątku gminy użytkowanego przez jednostkiochotniczych straży pożarnych miasta.12. Wykonywanie innych poleceń Prezydenta Miasta związanych z zadaniami Wydziału.13. Wykonywanie zadań zgodnie z systemem zarządzania jakością wg normy PN-EN ISO 9001.14. Nadzorowanie, koordynowanie w ramach posiadanych kompetencji realizacji zadań ochrony ludnościi obrony cywilnej na obszarze gminy.15. Bieżąca praca w elektronicznym systemie obiegu dokumentów.16. Bieżąca praca w oparciu o zasoby aplikacji intranetowej.17. Bieżąca obsługa przydzielonego adresu poczty elektronicznej.18. Kontrola zmian przepisów prawnych niezbędnych i wykorzystywanych przy realizacji zadań w ramachprzydzielonego zakresu czynności.19. Wykonywanie innych poleceń Naczelnika związanych z zadaniami wydziału.2. Zakres odpowiedzialności:1. Odpowiedzialność za prawidłowość, skuteczność i efekty podejmowanych działań na zajmowanymstanowisku.2. Odpowiedzialność pracownicza wynikająca z przepisów ustawy o pracownikach samorządowych, Kodeksupracy i innych ustaw oraz aktów wykonawczych, określających obowiązki pracownicze.Godziny pracy: 7.30-17.00; 7.30-15.30, 7.30-14.00. Umowa o prace na czas określony 5 miesiecy. Szczegółowe informacje zamieszczone sa na stronie : https://bip.myslowice.pl/pliki/myslowice/zalaczniki/6449/inspektor-w-wydziale-zarzadzania-kryzysowego.pdf
Szczegóły
Warunki pracy i płacy
Wymagania
Dane pracodawcy