Zakres obowiązków: Wykształcenie: wyższe; znajomość ustawy o rachunkowości, działalności leczniczej, o finansach publicznych itp.,; znajomość ustawy o rachunkowości, działalności leczniczej; 5-cio letnie doświadczenie zawodowe; zakres obowiązków: znajomość przepisów o ust. o rachunkowości, przepisów prawa podatkowego i innych przepisów dot. rachunkowości/prowadzenia ksiąg, prowadzenie operacji gospodarczych i finansowych zgodnie z planem finansowym, kompletne i rzetelne prowadzenie dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych, udział w sporządzaniu sprawozdań GUS, udział w przygotowywanie deklaracji podatkowych w zakresie podatków dochodowych CIT, PIT, prowadzenie dokumentacji rozliczeń z bankami, ZUS, US i innymi instytucjami, znajomość zasad controllingu finansowego i controllingu strategicznego, umiejętność planowania budżetowania komórek organizacyjnych w placówce, opracowywanie projektów zarządzeń Dyrektora Szpitala dotyczących spraw ekonomiczno- finansowych i księgowych oraz opiniowanie zarządzeń projekt; jedna zmiana; miejsce pracy: Toszek
Szczegóły
Warunki pracy i płacy
Wymagania
Dane pracodawcy