Zakres obowiązków: Zakres obowiązków: bezpośrednia obsługa klienta sprzedaż towaru, przyjmowanie zwrotów, odbieranie rozmów telefonicznych i udzielanie wyczerpujących informacji, przyjmowanie i realizacja zamówień telefonicznych, zamówień nadesłanych faxem, realizacja specjalnych zamówień klienta, zamawianie towaru niebędącego w magazynie, wykonywanie bieżących poleceń przełożonego.Wymagania: znajomość budowy pojazdów samochodowych, umiejętność obsługi programów pakietu Office m. in. Excel, Word oraz programów do obsługi sprzedaży, bardzo dobre zdolności komunikacyjne, łatwość nawiązywania kontaktów, odporność na stres, dyspozycyjność. doświadczenie w sprzedaży części samochodowych. Wysokość wynagrodzenia, godziny pracy do ustalenia podczas rozmowy kwalifikacyjnej. Pracodawca oferuje liczne benefity. Aplikowanie na stanowisko odbywa się poprzez stronę: https://autopartner.com/oferty-pracy/
Szczegóły
Warunki pracy i płacy
Wymagania
Dane pracodawcy