Zakres obowiązków: 1. Sprawna i profesjonalna obsługa gości, mieszkańców, kontrahentów.2. Rejestrowanie, meldowanie i rozliczanie klientów za pobyt, przyjmowanie płatności w formie gotówkowej i bezgotówkowej zgodnie z aktualnym cennikiem, lub po uzgodnieniu z kierownikiem.3. Dokonywanie rezerwacji, bieżąca sprzedaż miejsc noclegowych.4. Prowadzenie bieżącej ewidencji pokoi.5. Obsługa telefonów i komputera. 6. Zgłaszanie na bieżąco usterek i braków w pokojach i obiekcie.7. Przekazywanie przełożonym uwag i skarg składanych przez klientów.8. Utrzymywanie na bieżąco porządku i wyglądu estetycznego pomieszczeń i zaplecza recepcji.9. Nadzór nad obiektem w oparciu o regulamin mieszkańca.10. Nadzór nad serwisem sprzątającym.
Szczegóły
Warunki pracy i płacy
Wymagania
Dane pracodawcy