Zakres obowiązków: Bezpośrednia obsługa użytkownika w zakresie sprzętu komputerowego, systemów operacyjnych i aplikacji biurowych. Diagnoza i naprawa usterek sprzętowych i programowych komputerów stacjonarnych, laptopów, drukarek, zgłaszanie usterek. Zarządzanie punktami sieciowymi LAN/Wi-Fi – podstawa konfiguracja, testowanie łączności, zgłaszanie usterek. Obsługa i administracja lokalnym urządzeniem NAS – tworzenie i utrzymanie udziałów sieciowych, kopie zapasowe. Monitorowanie poprawności działania sieci lokalnej i podstawowa diagnostyka połączeń (ping, traceroute, IPconfig, itp.). Współpraca z innymi działami IT oraz zewnętrznymi dostawcami usług IT w zakresie serwerów, bezpieczeństwa, aktualizacji i kopii zapasowych. Instalacja, konfiguracja i aktualizacja systemów operacyjnych (Windows 10/11).
Szczegóły
Warunki pracy i płacy
Wymagania
Dane pracodawcy