Zakres obowiązków: 1. prawidłowa realizacja zadań przez kancelarię tajną, w tym w szczególności:zapewnienie rozliczalności materiałów niejawnych;nadzór nad obiegiem materiałów niejawnych;udostępnianie i wydawanie materiałów niejawnych wyłącznie osobom uprawnionym;egzekwowanie zwrotu materiałów niejawnych;2. rejestrowanie dokumentów i nośników informacji niejawnych otrzymanych, własnych oraz wytworzonych na potrzeby wewnętrzne jednostki wojskowej; 3. wysyłanie dokumentów niejawnych do adresatów wymienionych wrozdzielniku;4. właściwa obsługa systemów teleinformatycznych i dystrybucja dokumentów w tych systemach;5. przestrzeganie przepisów, Regulaminu Pracy i ustawy o ochronie informacji niejawnych, podczas realizacji zadań służbowych;6. rozliczanie wykonawców z powierzonych im dokumentów niejawnych; 7. kompletowanie dokumentów oraz przygotowanie akt do archiwizacji;8. dokonywanie zmian zapisów w urządzeniach ewidencyjnych kancelarii tajnej;9. przygotowanie i niszczenie dokumentów i nośników informacji;10. wykonywanie pracy w sposób zapewniający pełne wykorzystanie czasu pracy wysokiej wydajności i należytej jakości pracy;11. wykonywanie czynności i zadań związanych z osiąganiem gotowości do podjęcia działań;12. posiadanie wiedzy o zasadach postępowania w sytuacjach otrzymania przesyłki niewiadomego pochodzenia;13. posiadanie wiedzy o zasadach postępowania w czasie wystąpienia zagrożeń (pożaru, awarii sieci wodociągowej, zamachu terrorystycznego, podłożenia ładunku wybuchowego);
Szczegóły
Warunki pracy i płacy
Wymagania
Dane pracodawcy