Zakres obowiązków: 1)Rejestrowanie osób bezrobotnych i poszukujących pracy zgodnie z Ustawą z dnia 20 marca 2025 r. o rynku pracy i służbach zatrudnienia2) Sporządzanie, a także wydawanie postanowień i decyzji w trybie przepisów o postępowaniu administracyjnym.3) Prowadzenie rejestru (ewidencji) bezrobotnych i poszukujących pracy, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.4) Ustalanie statusu bezrobotnego i poszukującego pracy, uprawnień do zasiłku oraz innych świadczeń przysługujących na podstawie Ustawy.5) Informowanie osób rejestrujących się o zasadach rejestracji, warunkach zachowania statusu bezrobotnego i poszukującego pracy, o prawach i obowiązkach, zakresie pomocy.Zakres zadań na stanowisku wskazano w ogłoszeniu o naborze opublikowanym w BIP pod adresem https://bip.malopolska.pl/
Szczegóły
Warunki pracy i płacy
Wymagania
Dane pracodawcy