ID ogłoszenia:4450609
Szukaj na: zoltyjez.com.pl

SEKRETARKA (D)

PLN
OFERTY PUP
Tarnów


Zakres obowiązków: Obsługa biura - umawianie spotkań, przyjmowanie gości, dbanie o porządek, organizowanie spotkań firmowych, przygotowywanie materiałów. Obsługa dokumentów - obsługa korespondencji oraz faktur, wprowadzanie do systemu, kserowania, skanowanie, archiwizacja, pisanie i wysyłka pism, dostarczanie pism oraz dokumentacji do urzędów, prowadzenie ewidencji umów oraz prac. Organizacja materiałów - zakupy papiernicze oraz higieniczne, odbiór materiałów z hurtowni, pilnowanie zużycia potrzebnych artykułów i ich uzupełnienie w zależności od potrzeb.

Szczegóły

  • Oferta pracy
  • SEKRETARKA (D)
  • Numer
  • StPr/25/2695
  • Dodane przez
  • Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie

Warunki pracy i płacy

  • Miejsce pracy:
  • Tarnów, powiat: m. Tarnów, woj: małopolskie
  • Zakres obowiązków
  • Obsługa biura - umawianie spotkań, przyjmowanie gości, dbanie o porządek, organizowanie spotkań firmowych, przygotowywanie materiałów. Obsługa dokumentów - obsługa korespondencji oraz faktur, wprowadzanie do systemu, kserowania, skanowanie, archiwizacja, pisanie i wysyłka pism, dostarczanie pism oraz dokumentacji do urzędów, prowadzenie ewidencji umów oraz prac. Organizacja materiałów - zakupy papiernicze oraz higieniczne, odbiór materiałów z hurtowni, pilnowanie zużycia potrzebnych artykułów i ich uzupełnienie w zależności od potrzeb.
  • Rodzaj umowy:
  • -
  • Wymiar etatu:
  • 1.000
  • Zmianowość:
  • jedna zmiana
  • Liczba godzin pracy w tygodniu:
  • 40.00
  • Liczba godzin pracy w miesiącu:
  • 160.00
  • Data rozpoczęcia:
  • 19.11.2025
  • Data zakończenia pracy:
  • -
  • Wynagrodzenie brutto
  • od 4 666 PLN
  • System wynagradzania:
  • Czasowy ze stawką miesięczną
  • Zawód:
  • sekretarka

Wymagania

  • Konieczne:
  •    Wykształcenia: wyższe (w tym licencjat),
      
  • Inne:
  • Refundacja kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy dla skierowanego bezrobotnego.Wymagania: wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: administracja, zarządzanie, ekonomia, znajomość obsługi komputera i programu MD Office, dobra organizacja pracy i prowadzenia dokumentacji, sumienność, umiejętność sporządzania pism, wysoka kultura osobista, umiejętność pracy pod presją czasu oraz wielozadaniowości, umiejętność pracy w zespole, mile widziane prawo jazdy kat. B Zakres obowiązków: Obsługa biura - umawianie spotkań, przyjmowanie gości, dbanie o porządek, organizowanie spotkań firmowych, przygotowywanie materiałów. Obsługa dokumentów - obsługa korespondencji oraz faktur, wprowadzanie do systemu, kserowania, skanowanie, archiwizacja, pisanie i wysyłka pism, dostarczanie pism oraz dokumentacji do urzędów, prowadzenie ewidencji umów oraz prac. Organizacja materiałów - zakupy papiernicze oraz higieniczne, odbiór materiałów z hurtowni, pilnowanie zużycia potrzebnych artykułów i ich uzupełnienie w zależności od potrzeb. Praca w Tarnowie od pon. do pt. w godzinach 07.00-15.00 . Wynagrodzenie: 4 666,00 zł brutto.Pierwszeństwo w skierowaniu na ofertę przysługuje : - bezrobotnym posiadającym Kartę Dużej Rodziny, o której mowa w art. 1 ust. 1 ustawy z dnia 5 grudnia 2014 r. o Karcie Dużej Rodziny; - bezrobotnym powyżej 50. roku życia; - bezrobotnym bez kwalifikacji zawodowych; - bezrobotnym niepełnosprawnym; - długotrwale bezrobotnym; - bezrobotnym i poszukującym pracy, będącym osobami do 30. roku życia; - bezrobotnym samotnie wychowującym co najmniej jedno dziecko.

Dane pracodawcy

  • Pracodawca
  • kontakt przez PUP
  • Adres www
  • -
  • Sposób aplikowania
  • za pośrednictwem urzędu
  • Nazwa urzędu pracy
  • Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie
  • Adres
  • Pl. Gen. J.Bema 3, 33-100 Tarnów, powiat: m. Tarnów, woj: małopolskie
  • Osoba do kontaktu
  • Doradca ds zatrudnienia
  • Numer telefonu
  • 14 688 23 55, 14 688 23 56
  • E-mail
  • -