ID ogłoszenia:4449079
Szukaj na: zoltyjez.com.pl

INSPEKTOR

PLN
OFERTY PUP
Częstochowa


Zakres obowiązków: 1)prowadzenie spraw z zakresu scaleń i wymiany gruntów wraz z zagospodarowaniem poscaleniowym; 2)rozpatrywanie wniosków o wyrażenie zgody na dokonanie zmian w stanie własnościowym w trakcie trwania postępowania scaleniowego;3)udział w czynnościach prowadzonych w terenie tj. odbiorach prac geodezyjnych dotyczących scalenia lub wymiany gruntów; 4)przygotowanie wniosków do ksiąg wieczystych; 5) wydawanie zaświadczeń dotyczących nieruchomości objętych postępowaniem scaleniowym; 6)prowadzenie i rozliczanie projektów scaleniowych realizowanych ze środków unijnych; 7)prowadzenie sprawozdawczości merytorycznej i rzeczowej, dochodów i wydatków, spraw-dzanie zgodności faktur z umową, opisywanie faktur, stosowanie prawidłowej klasyfikacji 7) prowadzenie sprawozdawczości merytorycznej.Szczegółowy zakres obowiązków na stanowisku pracy oraz warunków pracy określa ogłoszenie o naborze dostępne w BIP Starostwa Powiatowego w Częstochowie w zakładce "oferty pracy".

Szczegóły

  • Oferta pracy
  • INSPEKTOR
  • Numer
  • StPr/25/1465
  • Dodane przez
  • Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie

Warunki pracy i płacy

  • Miejsce pracy:
  • Jana III Sobieskiego 9, 42-217 Częstochowa, powiat: m. Częstochowa, woj: śląskie
  • Zakres obowiązków
  • 1)prowadzenie spraw z zakresu scaleń i wymiany gruntów wraz z zagospodarowaniem poscaleniowym; 2)rozpatrywanie wniosków o wyrażenie zgody na dokonanie zmian w stanie własnościowym w trakcie trwania postępowania scaleniowego;3)udział w czynnościach prowadzonych w terenie tj. odbiorach prac geodezyjnych dotyczących scalenia lub wymiany gruntów; 4)przygotowanie wniosków do ksiąg wieczystych; 5) wydawanie zaświadczeń dotyczących nieruchomości objętych postępowaniem scaleniowym; 6)prowadzenie i rozliczanie projektów scaleniowych realizowanych ze środków unijnych; 7)prowadzenie sprawozdawczości merytorycznej i rzeczowej, dochodów i wydatków, spraw-dzanie zgodności faktur z umową, opisywanie faktur, stosowanie prawidłowej klasyfikacji 7) prowadzenie sprawozdawczości merytorycznej.Szczegółowy zakres obowiązków na stanowisku pracy oraz warunków pracy określa ogłoszenie o naborze dostępne w BIP Starostwa Powiatowego w Częstochowie w zakładce "oferty pracy".
  • Rodzaj umowy:
  • -
  • Wymiar etatu:
  • 1.000
  • Zmianowość:
  • jedna zmiana
  • Liczba godzin pracy w tygodniu:
  • 40.00
  • Liczba godzin pracy w miesiącu:
  • -
  • Data rozpoczęcia:
  • 01.01.2026
  • Data zakończenia pracy:
  • -
  • Wynagrodzenie brutto
  • od 5 900 PLN
  • System wynagradzania:
  • Czasowy ze stawką miesięczną
  • Zawód:
  • pracownik biurowy

Wymagania

  • Konieczne:
  •    Wykształcenia: wyższe (w tym licencjat),
      Uprawnienia: dyspozycyjność, Radzenie sobie ze stresem, biegła obsługa komputera,
  • Inne:
  • Znajomość przepisów prawa w zakresie niezbędnym dla wykonywania zadań na w/w stanowisku; kierunek, profil wykształcenia: ukończenie studiów wyższych w zakresie administracja, prawo, geodezja, kierunki związane z gospodarką nieruchomościami lub studia podyplomowe o takich kierunkach.Szczegółowe wymagania określa ogłoszenie o naborze dostępne na stronie BIP Starostwa Powiatowego w Częstochowie w zakładce "oferty pracy".

Dane pracodawcy

  • Pracodawca
  • Starostwo Powiatowe w Częstochowie
  • Adres www
  • czestochowa.powiat.pl
  • Sposób aplikowania
  • bezpośrednio do pracodawcy
  • Nazwa urzędu pracy
  • Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie
  • Adres
  • Jana III Sobieskiego 9, 42-217 Częstochowa, powiat: m. Częstochowa, woj: śląskie
  • Osoba do kontaktu
  • Izabela Barcicka-Maziarz
  • Numer telefonu
  • 343229127
  • E-mail
  • epraca@czestochowa.powiat.pl