Zakres obowiązków: Osoba zatrudniona na stanowisku zapewnia udostępnianie i utrzymanie zasobu dokumentacji w obiegu bieżącym oraz prawidłowe funkcjonowanie archiwum zakładowego.
Szczegóły
Oferta pracy
STANOWISKO DS. OBSŁUGI DOKUMENTACJI
Numer
StPr/25/0999
Dodane przez
Powiatowy Urząd Pracy w Chorzowie
Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy:
Dąbrowskiego 45, 41-500 Chorzów, powiat: m. Chorzów, woj: śląskie
Zakres obowiązków
Osoba zatrudniona na stanowisku zapewnia udostępnianie i utrzymanie zasobu dokumentacji w obiegu bieżącym oraz prawidłowe funkcjonowanie archiwum zakładowego.
Rodzaj umowy:
-
Wymiar etatu:
1.000
Zmianowość:
jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40.00
Liczba godzin pracy w miesiącu:
160.00
Data rozpoczęcia:
19.11.2025
Data zakończenia pracy:
-
Wynagrodzenie brutto
4 666 PLN
System wynagradzania:
Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód:
urzędnik ubezpieczeń społecznych
Wymagania
Konieczne:
Wykształcenia: średnie zawodowe, inne, Uprawnienia: elastyczność, umiejętność współpracy, umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych, umiejętność rozwiązywania problemów, znajomość normatywów kancelaryjno-archiwalnych, w tym: Instrukcji Kancelaryjnej, Jednolitego Rzeczowego Wykazu Akt (JRWA), Instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwum oraz Zasad zarządzania dokumentacją papierową, znajomość Ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych, znajomość Ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach, orientacja na cele, orientacja na jakość, nastawienie na rozwój, dobra komunikacja,,
Pożądane:
Wykształcenia: wyższe (w tym licencjat), inne,
Dane pracodawcy
Pracodawca
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Chorzowie
Adres www
-
Sposób aplikowania
bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu pracy
Powiatowy Urząd Pracy w Chorzowie
Adres
Dąbrowskiego 45, 41-500 Chorzów, powiat: m. Chorzów, woj: śląskie