ID ogłoszenia:4448996
Szukaj na: zoltyjez.com.pl

PODINSPEKTOR/INSPEKTOR

PLN
OFERTY PUP
Tychy


Zakres obowiązków: 1. Realizacja zadań z zakresu ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ochronie zwierząt, w tym w szczególności:- uchwalanie Programu opieki nad zwierzętami oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie miasta Tychy oraz realizacja zadań dotyczących kompetencji wydziału RKO- wydawanie decyzji na czasowe lub stałe odebranie zwierzęcia właścicielowi- wydawanie zezwoleń na prowadzenie hodowli lub utrzymanie psa rasy uznanej za agresywną2. Realizacja zadań z zakresu ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, w tym w szczególności:- podejmowanie działań związanych ze zbieraniem, transportem i unieszkodliwianiem zwłok bezdomnych zwierząt i współpraca z przedsiębiorstwami podejmującymi działalność w tym zakresie- wydawanie zezwoleń o których mowa w art. 7 ust. 1 pkt.3 i 4 ustawy3. Realizacja zadań z zakresu ustawy z dnia 13 października 1995 r. Prawo łowieckie, w szczególności wydawanie zezwoleń na hodowlę chartów rasowych i ich mieszańców4. Realizacja zadań z zakresu ustawy z dnia 28 września 1991 r. o lasach:- powierzanie realizacji zadań z zakresu gospodarki leśnej (porozumienie z nadleśnictwem) - opracowywanie uproszczonych planów urządzenia lasów oraz inwentaryzacji stanu lasu- kontrola realizacji zadań z zakresu gospodarki leśnej (kontrola zadań zgodnie z UPUL)- realizacja zadań z zakresu gospodarki leśnej - wydawanie zaświadczeń, o objęciu/nie objęciu działki uproszczonym planem urządzenia lasów5. Rrealizacja zadań z zakresu ustawy z dnia 18 kwietnia 1985 r. o rybactwie śródlądowym wydawanie kart wędkarskich i kart łowiectwa podwodnego6. Realizacja zadań z zakresu ustawy o ochronie przyrody, w części dotyczącej ochrony zwierząt, w szczególności prowadzenie rejestru i wydawanie zaświadczeń posiadaczom zwierząt podlegających ograniczeniu na podstawie przepisów UE7. Realizacja zadań z zakresu rolnictwa, w tym między innymi poświadczanie oświadczenia prowadzącego gospodarstwo rolne, prowadzenie działań związanych z wykonaniem obowiązku zawarcia umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej rolników z tytułu prowadzenia gospodarstwa rolnego, przeprowadzanie wyborów do Śląskiej Izby Rolniczej, raz na 5 lat8. Wydawanie decyzji ustalającej kierunek rekultywacji gruntów oraz o zakończeniu rekultywacji9. Udzielanie dofinansowań na zasadach ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie oraz nadzór nad realizacją zadania10. Udostępnianie informacji o środowisku i jego ochronie, w tym prowadzenie publicznie dostępnych wykazów danych o dokumentach zawierających informację o środowisku objętych zakresem czynności oraz informacji publicznej, wynikającej z zakresu czynności11. Przygotowywanie postępowań o udzielenie zamówień publicznych wynikających z zakresu czynności i sprawozdań z ich realizacji

Szczegóły

  • Oferta pracy
  • PODINSPEKTOR/INSPEKTOR
  • Numer
  • StPr/25/1635
  • Dodane przez
  • Powiatowy Urząd Pracy w Tychach

Warunki pracy i płacy

  • Miejsce pracy:
  • Niepodległości 49, 43-100 Tychy, powiat: m. Tychy, woj: śląskie
  • Zakres obowiązków
  • 1. Realizacja zadań z zakresu ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ochronie zwierząt, w tym w szczególności:- uchwalanie Programu opieki nad zwierzętami oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie miasta Tychy oraz realizacja zadań dotyczących kompetencji wydziału RKO- wydawanie decyzji na czasowe lub stałe odebranie zwierzęcia właścicielowi- wydawanie zezwoleń na prowadzenie hodowli lub utrzymanie psa rasy uznanej za agresywną2. Realizacja zadań z zakresu ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, w tym w szczególności:- podejmowanie działań związanych ze zbieraniem, transportem i unieszkodliwianiem zwłok bezdomnych zwierząt i współpraca z przedsiębiorstwami podejmującymi działalność w tym zakresie- wydawanie zezwoleń o których mowa w art. 7 ust. 1 pkt.3 i 4 ustawy3. Realizacja zadań z zakresu ustawy z dnia 13 października 1995 r. Prawo łowieckie, w szczególności wydawanie zezwoleń na hodowlę chartów rasowych i ich mieszańców4. Realizacja zadań z zakresu ustawy z dnia 28 września 1991 r. o lasach:- powierzanie realizacji zadań z zakresu gospodarki leśnej (porozumienie z nadleśnictwem) - opracowywanie uproszczonych planów urządzenia lasów oraz inwentaryzacji stanu lasu- kontrola realizacji zadań z zakresu gospodarki leśnej (kontrola zadań zgodnie z UPUL)- realizacja zadań z zakresu gospodarki leśnej - wydawanie zaświadczeń, o objęciu/nie objęciu działki uproszczonym planem urządzenia lasów5. Rrealizacja zadań z zakresu ustawy z dnia 18 kwietnia 1985 r. o rybactwie śródlądowym wydawanie kart wędkarskich i kart łowiectwa podwodnego6. Realizacja zadań z zakresu ustawy o ochronie przyrody, w części dotyczącej ochrony zwierząt, w szczególności prowadzenie rejestru i wydawanie zaświadczeń posiadaczom zwierząt podlegających ograniczeniu na podstawie przepisów UE7. Realizacja zadań z zakresu rolnictwa, w tym między innymi poświadczanie oświadczenia prowadzącego gospodarstwo rolne, prowadzenie działań związanych z wykonaniem obowiązku zawarcia umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej rolników z tytułu prowadzenia gospodarstwa rolnego, przeprowadzanie wyborów do Śląskiej Izby Rolniczej, raz na 5 lat8. Wydawanie decyzji ustalającej kierunek rekultywacji gruntów oraz o zakończeniu rekultywacji9. Udzielanie dofinansowań na zasadach ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie oraz nadzór nad realizacją zadania10. Udostępnianie informacji o środowisku i jego ochronie, w tym prowadzenie publicznie dostępnych wykazów danych o dokumentach zawierających informację o środowisku objętych zakresem czynności oraz informacji publicznej, wynikającej z zakresu czynności11. Przygotowywanie postępowań o udzielenie zamówień publicznych wynikających z zakresu czynności i sprawozdań z ich realizacji
  • Rodzaj umowy:
  • -
  • Wymiar etatu:
  • 1.000
  • Zmianowość:
  • jedna zmiana
  • Liczba godzin pracy w tygodniu:
  • 40.00
  • Liczba godzin pracy w miesiącu:
  • 160.00
  • Data rozpoczęcia:
  • 15.12.2025
  • Data zakończenia pracy:
  • -
  • Wynagrodzenie brutto
  • od 5 800 PLN
  • System wynagradzania:
  • Czasowy ze stawką miesięczną
  • Zawód:
  • inżynier rolnictwa

Wymagania

  • Konieczne:
  •    Wykształcenia: wyższe (w tym licencjat),
      Uprawnienia: obsługa pakietu MS OFFICE - EXCEL, WORD, prawo jazdy kategoria - B, biegła obsługa komputera z obsługą internetu,
  • Inne:
  • Wymagania konieczne:- wykształcenie wyższe na jednym z wymienionych kierunków: rolnictwo lub leśnictwo- na stanowisku Podinspektora: udokumentowany co najmniej 2 letni staż pracy, w tym jeden rok w administracji publicznej- na stanowisku Inspektora: udokumentowany co najmniej 3 letni staż pracy, w tym jeden rok w administracji publicznej- znajomość ustaw: o ochronie zwierząt, o lasach, o ochronie przyrody, Kodeks postępowania administracyjnego, o dostępie do informacji publicznej- prawo jazdy kat. B- znajomość obsługi komputera (pakiet Microsoft Office) i urządzeń biurowych- nieposzlakowana opinia - posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych - obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej oraz innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium RP - dla obywateli z innych państw wymagana jest znajomość języka polskiego potwierdzona stosownym dokumentem Wymagania dodatkowe:- dokładność i terminowość- dobra organizacja pracy własnej- dyspozycyjność- uczciwość- odporność na stres, szczególnie w kontakcie z trudnym klientem- samodzielność- odpowiedzialność- chęć doskonalenia umiejętności- umiejętność pracy pod presją czasu - komunikatywność- umiejętność pracy w zespole

Dane pracodawcy

  • Pracodawca
  • Urząd Miasta Tychy
  • Adres www
  • -
  • Sposób aplikowania
  • bezpośrednio do pracodawcy
  • Nazwa urzędu pracy
  • Powiatowy Urząd Pracy w Tychach
  • Adres
  • Niepodległości 49, 43-100 Tychy, powiat: m. Tychy, woj: śląskie
  • Osoba do kontaktu
  • Anna Jeleń
  • Numer telefonu
  • (32) 776 32 47
  • E-mail
  • -