ID ogłoszenia:4448961
Szukaj na: zoltyjez.com.pl

INSPEKTOR DS. PLANOWANIA ROZWOJU- NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

PLN
OFERTY PUP
Czechowice-Dziedzice


Zakres obowiązków: Zadania podstawowe:1)tworzenie dokumentów programowych gminy, w tym strategii rozwoju gminy i programów sektorowych z zakresu działania wydziału,2)koordynacja i monitorowanie wdrażania w/w dokumentów oraz sporządzanie okresowych sprawozdań z ich realizacji,3)analiza i modelowanie procesów rozwojowych gminy na podstawie zgromadzonych danych,4)monitorowanie możliwości dofinansowania zadań gminy z funduszy zewnętrznych, 5)współpraca z Urzędem Marszałkowskim Województwa Śląskiego, właściwymi Ministerstwami i innymi instytucjami zarządzającymi programami, za pomocą których dystrybuowane są pomocowe środki finansowe na dofinansowanie zadań gminy,6)współpraca z innymi jednostkami samorządu terytorialnego i innymi podmiotami niekomercyjnymi w zakresie aplikowania o środki pomocowe i wymiany doświadczeń związanych z aplikowaniem, realizacją i rozliczaniem projektów, 7)opracowywanie wniosków i niezbędnych załączników oraz kompletowanie właściwej dokumentacji projektowej, dla zadań których beneficjentem jest gmina lub jednostki gminne,8)uzupełnianie dokumentacji aplikacyjnej i udzielanie wyjaśnień instytucjom organizującym konkurs, instytucjom zarządzającym i innym instytucjom,9)zarządzanie realizacją, monitowanie i rozliczanie projektów z udziałem finansowania zewnętrznego. Pełna treść ogłoszenia na stronie: https://www.bip.czechowice-dziedzice.pl/bipkod/022/012

Szczegóły

  • Oferta pracy
  • INSPEKTOR DS. PLANOWANIA ROZWOJU- NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
  • Numer
  • StPr/25/1360
  • Dodane przez
  • Powiatowy Urząd Pracy w Bielsku-Białej

Warunki pracy i płacy

  • Miejsce pracy:
  • Jana Pawła II 1, 43-502 Czechowice-Dziedzice, powiat: bielski, woj: śląskie
  • Zakres obowiązków
  • Zadania podstawowe:1)tworzenie dokumentów programowych gminy, w tym strategii rozwoju gminy i programów sektorowych z zakresu działania wydziału,2)koordynacja i monitorowanie wdrażania w/w dokumentów oraz sporządzanie okresowych sprawozdań z ich realizacji,3)analiza i modelowanie procesów rozwojowych gminy na podstawie zgromadzonych danych,4)monitorowanie możliwości dofinansowania zadań gminy z funduszy zewnętrznych, 5)współpraca z Urzędem Marszałkowskim Województwa Śląskiego, właściwymi Ministerstwami i innymi instytucjami zarządzającymi programami, za pomocą których dystrybuowane są pomocowe środki finansowe na dofinansowanie zadań gminy,6)współpraca z innymi jednostkami samorządu terytorialnego i innymi podmiotami niekomercyjnymi w zakresie aplikowania o środki pomocowe i wymiany doświadczeń związanych z aplikowaniem, realizacją i rozliczaniem projektów, 7)opracowywanie wniosków i niezbędnych załączników oraz kompletowanie właściwej dokumentacji projektowej, dla zadań których beneficjentem jest gmina lub jednostki gminne,8)uzupełnianie dokumentacji aplikacyjnej i udzielanie wyjaśnień instytucjom organizującym konkurs, instytucjom zarządzającym i innym instytucjom,9)zarządzanie realizacją, monitowanie i rozliczanie projektów z udziałem finansowania zewnętrznego. Pełna treść ogłoszenia na stronie: https://www.bip.czechowice-dziedzice.pl/bipkod/022/012
  • Rodzaj umowy:
  • -
  • Wymiar etatu:
  • 1.000
  • Zmianowość:
  • jedna zmiana
  • Liczba godzin pracy w tygodniu:
  • 40.00
  • Liczba godzin pracy w miesiącu:
  • 160.00
  • Data rozpoczęcia:
  • 01.12.2025
  • Data zakończenia pracy:
  • -
  • Wynagrodzenie brutto
  • od 5 500 do 6 000 PLN
  • System wynagradzania:
  • Czasowy ze stawką miesięczną
  • Zawód:
  • pracownik biurowy

Wymagania

  • Konieczne:
  •    Wykształcenia: wyższe (w tym licencjat),
    Języki: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany,
    Uprawnienia: prawo jazdy kategorii B,
  • Inne:
  • O stanowisko ubiegać się może kandydat, który:1.Posiada obywatelstwo polskie, pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych - o stanowisko nie mogą ubiegać się osoby, o których mowa w art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych.2.Posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na tym stanowisku.3.Nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. 4.Cieszy się nieposzlakowaną opinią.5.Wykształcenie: wyższe.6.Doświadczenie zawodowe: minimum 3 lata stażu pracy w tym 2 letnie doświadczenie w realizacji projektów współfinansowanych ze środków europejskich.7.Prawo jazdy kategorii B.Wymagania dodatkowe:1.Znajomość przepisów prawa w zakresie: ustawa o zasadach prowadzenia polityki rozwoju, ustawa prawo zamówień publicznych, ustawa o finansach publicznych, ustawa o samorządzie gminnym, dokumenty i wytyczne Ministra właściwego ds. Rozwoju z zakresu polityki rozwoju i funduszy europejskich, przepisy unijne w zakresie polityki spójności.2.Cechy osobowości kreatywność, komunikatywność, umiejętność zarządzania czasem poprzez planowanie i ustalanie celów, umiejętność pracy w zespole.3.Umiejętności - biegła obsługa komputera, bardzo dobra znajomość programów MS Word i MS Excel, umiejętność redagowania pism urzędowych.4.Znajomość języków obcych: komunikatywna znajomość języka angielskiego.

Dane pracodawcy

  • Pracodawca
  • URZĄD MIEJSKI w Czechowicach-Dziedzicach
  • Adres www
  • -
  • Sposób aplikowania
  • bezpośrednio do pracodawcy
  • Nazwa urzędu pracy
  • Powiatowy Urząd Pracy w Bielsku-Białej
  • Adres
  • Jana Pawła II 1, 43-502 Czechowice-Dziedzice, powiat: bielski, woj: śląskie
  • Osoba do kontaktu
  • Gabriela Partyka-Dzida
  • Numer telefonu
  • 322177147
  • E-mail
  • -