Zakres obowiązków: Zadania podstawowe:1)tworzenie dokumentów programowych gminy, w tym strategii rozwoju gminy i programów sektorowych z zakresu działania wydziału,2)koordynacja i monitorowanie wdrażania w/w dokumentów oraz sporządzanie okresowych sprawozdań z ich realizacji,3)analiza i modelowanie procesów rozwojowych gminy na podstawie zgromadzonych danych,4)monitorowanie możliwości dofinansowania zadań gminy z funduszy zewnętrznych, 5)współpraca z Urzędem Marszałkowskim Województwa Śląskiego, właściwymi Ministerstwami i innymi instytucjami zarządzającymi programami, za pomocą których dystrybuowane są pomocowe środki finansowe na dofinansowanie zadań gminy,6)współpraca z innymi jednostkami samorządu terytorialnego i innymi podmiotami niekomercyjnymi w zakresie aplikowania o środki pomocowe i wymiany doświadczeń związanych z aplikowaniem, realizacją i rozliczaniem projektów, 7)opracowywanie wniosków i niezbędnych załączników oraz kompletowanie właściwej dokumentacji projektowej, dla zadań których beneficjentem jest gmina lub jednostki gminne,8)uzupełnianie dokumentacji aplikacyjnej i udzielanie wyjaśnień instytucjom organizującym konkurs, instytucjom zarządzającym i innym instytucjom,9)zarządzanie realizacją, monitowanie i rozliczanie projektów z udziałem finansowania zewnętrznego. Pełna treść ogłoszenia na stronie: https://www.bip.czechowice-dziedzice.pl/bipkod/022/012
Szczegóły
Warunki pracy i płacy
Wymagania
Dane pracodawcy