Zakres obowiązków: KONKURS - szczegóły konkursu na stronie www.gliwice.sr.gov.pl (zakładka-oferty pracy), nabór o numerze OKDR.1101.25.2025.Zakres obowiązków:1. rejestrowanie i prowadzenie akt (dokumentacji) spraw podlegających właściwości Wydziału, 2. wykonywanie prac biurowych - sporządzanie pism, czynności związane z prowadzeniem w systemie informatycznym, 3. protokołowanie na rozprawach, posiedzeniach, 4. sporządzanie korespondencji związanej z biegiem spraw, 5. obsługa urządzeń biurowych, 6. dołączanie do akt pism procesowych i dowodów doręczenia korespondencji sądowej, 7. archiwizowanie akt, przygotowywanie spisów zbiorczych do archiwum, 8. wykonywanie innych czynności przewidzianych w regulaminie urzędowania sądów powszechnych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
Szczegóły
Warunki pracy i płacy
Wymagania
Dane pracodawcy