Zakres obowiązków: KONKURS szczegóły oferty na www.knurow.bip.info.plWykształcenie: wyższe I lub II stopnia lub średnie; znajomość przepisów ustaw wymienionych w ogłoszeniu o naborze; biegła obsługa komputera; umiejętności w zakresie komunikacji pisemnej i werbalnej; nieposzlakowana opinia; korzystanie w pełni z praw publicznych; zakres obowiązków:1.Prowadzenie spraw związanych z wydawaniem zgód na czasowe zajęcie nieruchomości w związku z umieszczeniem urządzenia infrastruktury technicznej lub innych inwestycji.2.Prowadzenie spraw związanych z wydawaniem zgód na stałe zajęcie nieruchomości w związku z umieszczeniem urządzenia infrastruktury technicznej lub innych inwestycji.3.Ustanawianie służebności na nieruchomościach gminnych w związku z wydaniem zgody na stałe zajęcie nieruchomości w związku z umieszczeniem urządzenia infrastruktury technicznej lub innych inwestycji.4.Wystawianie dokumentów księgowych (faktury, faktury korygujące, noty korygujące, rachunki),5.Stała kontrola wpływu opłat z tytułu zajęcia nieruchomości.6.Księgowanie wpływów.7.Prowadzenie bieżącej korespondencji, wysyłanie przypomnień i wezwań do zapłaty.8.Przygotowywanie dokumentacji do prowadzenia windykacji należności.9.Przygotowywanie sprawozdań z wykonania budżetu oraz planowanych dochodów.10.Współpraca z innymi wydziałami i jednostkami Urzędu.11.Kontrola terenowa nieruchomości pod względem dbałości o estetykę i utrzymanie porządku, wykonywania obowiązków wynikających z zawartych zgód.12.Przygotowywanie odpowiedzi na zapytania i interpelacje radnych dotyczące prowadzonych spraw.13.Konsultacje z Biurem Obsługi Prawnej.14.Przygotowywanie niezbędnej dokumentacji i jej archiwizacja.15.Obsługa Zintegrowanego Systemu Zarządzania KSAT-2000i.16.Obsługa i prowadzenie spraw w Systemie Elektronicznej Korespondencji Administracji Publicznej SEKAP.jedna zmiana; miejsce pracy: Knurów
Szczegóły
Warunki pracy i płacy
Wymagania
Dane pracodawcy