Zakres obowiązków: 1. Wypełnianie obowiązków administratora nieruchomości w zakresie budynku MZD, pomieszczeń Działu Parkingów i Strefy Płatnego Parkowania m.in.- zlecanie, koordynowanie i nadzór nad remontami, naprawami i usługami wykonywanymi przez firmy zewnętrzne,- prowadzenie spraw dotyczących ochrony obiektów, sprzątania obiektów oraz gospodarowania odpadami,- prowadzenie spraw związanych z dostarczaniem mediów, usług telekomunikacyjnych i innych umów dotyczących administracji,- zlecanie serwisowania urządzeń klimatyzacyjnych,- zlecanie serwisowania instalacji i urządzeń elektrycznych.2. Nadzór nad przeglądami wszystkich urządzeń sekretariatu oraz BOI m.in. centralki telefonicznej, kserokopiarek włącznie z podjęciem stosownych kroków w celu wyeliminowania nieprawidłowości w ich pracy.3. Nadzór nad monitoringiem wewnętrznym MZD.4. Nadzór nad prowadzeniem floty paliwowej dla pojazdów MZD.5. Nadzór i opieka nad pojazdami służbowymi MZD.6. Nadzór nad telefonami służbowymi.7. Nadzór nad kartami i kluczami dostępu do pomieszczeń i pojazdów.8. Dokonywanie zakupu materiałów biurowych dla potrzeb MZD.9. Wykonywanie niewielkich napraw i remontów w budynku MZD.10. Prowadzenie ewidencji wyposażenia MZD niewchodzącego w skład środków trwałych.11. Nadzór nad ewidencjonowaniem środków trwałych.12. Wydawanie materiałów eksploatacyjnych pracownikom MZD.13. Kierowanie samochodami służbowymi w celu realizacji przydzielonych zadań.14. Przygotowanie dokumentacji do udzielania zamówień publicznych w zakresie merytorycznie realizowanych zadań.15. Zaopatrzenie i ewidencja wydanej odzieży ochronnej i innych należnych materiałów.Praca w systemie jednozmianowym od pon. do pt. w godz. 7.30-15.30.Pełna treść ogłoszenia na stronie :https://bip.mzd.bielsko.pl/m,20,ogloszenia-o-naborze.html
Szczegóły
Warunki pracy i płacy
Wymagania
Dane pracodawcy