Zakres obowiązków: Zakres wykonywanych zadań na danym stanowisku: - naliczanie wynagrodzeń pracowników jednostek obsługiwanych oraz prowadzenie dokumentacji źródłowej i pomocniczej niezbędnej do naliczania i wypłaty wynagrodzeń pracowników i zleceniobiorców;- bieżąca obsługa GLPI w zakresie obiegu dokumentacji płacowej; - ewidencjonowanie wszelkich zmian związanych z wynagrodzeniami pracowników;- wprowadzanie i naliczanie godzin ponadwymiarowych i nocnych wg zestawień z jednostek;- przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do naliczeń zajęć z wynagrodzeń oraz ustalenia wysokości należnych potrąceń. Dokonywanie potrąceń z listy płac wg oświadczeń złożonych przez pracowników, wykazów otrzymanych z działu kadr, KZP, pożyczek z ZFŚS, komorniczych i innych;- sporządzenie list płac (miesięcznych i dodatkowych) dla pracowników i zleceniobiorców, w tym naliczanie świadczeń pieniężnych z tytułu choroby i macierzyństwa oraz prowadzenie dokumentacji w tym zakresie; - wysyłka list płac do dyrektorów jednostek obsługiwanych celem weryfikacji i zatwierdzenia;- sporządzanie przelewów z poborami w systemie bankowości elektronicznej;- sporządzenie dokumentów rozliczeniowych, zgłoszeniowych i korygujących do ZUS; - prawidłowe naliczanie, potrącanie, rozliczanie i odprowadzanie do urzędu skarbowego należnych podatków i zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych, w tym kontrola wykorzystania limitu kwoty wolnej od podatku od świadczeń ZFŚS; - przygotowywanie zestawień i danych do sprawozdań, deklaracji GUS, PPK, WO;- prowadzenie kartotek zarobkowych, zasiłkowych i podatkowych;- przygotowywanie rozliczeń rocznych dla pracowników jednostek obsługiwanych;- przygotowywanie zaświadczeń dla pracowników jednostek obsługiwanych;- współpraca z działem kadr w zakresie informacji niezbędnej do naliczenia wynagrodzeń.
Szczegóły
Warunki pracy i płacy
Wymagania
Dane pracodawcy