Zakres obowiązków: Wykształcenie wyższe ekonomiczne lub administracyjne, min. roczne doświadczenie w obszarze naliczania wynagrodzeń, znajomość przepisów tj. Kodeks pracy, Ustawa o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa; dodatkowym atutem będzie znajomość Ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym; biegła znajomość programu Microsoft Office (w szczególności Excel), umiejętność pracy zarówno indywidualnie, jak i w dużym zespole, sumienność, skrupulatność, terminowość, umiejętność pracy pod presją czasu, odporność na stres; zakres obowiązków: naliczanie list płac i kontrola poprawności danych, rozliczanie: zasiłków chorobowych i rodzicielskich, czasu pracy, nadgodzin, premii, rozliczanie PPK, potrąceń, w tym obsługa i rozliczanie potrąceń komorniczych i innych zmiennych składników wynagrodzenia, kontakt i współpraca z jednostkami/komórkami organizacyjnymi Uczelni oraz zewnętrznymi instytucjami m.in. ZUS, US, sporządzanie zaświadczeń dla pracowników; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
Szczegóły
Warunki pracy i płacy
Wymagania
Dane pracodawcy