Zakres obowiązków: 1. Samodzielne prowadzenie postępowań i sporządzanie projektów decyzji, postanowień oraz pism w sprawach o ustalenie odszkodowań za nieruchomości przejęte z mocy prawa pod drogi publiczne w trybie ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych w szczególności:-kompletowanie dokumentacji geodezyjnej i wieczysto księgowej niezbędnej do ustalenia i wypłaty odszkodowania za nieruchomości przejęte z mocy prawa pod drogi publiczne,-ustalenie stron postępowania,-sporządzanie wezwań o uzupełnienie formalno prawnych braków w postępowaniach, -określenie przedmiotu zamówienia publicznego dla rzeczoznawcy majątkowego,-sprawdzanie operatów szacunkowych w zakresie formalnym i merytorycznym,-sporządzanie projektów postanowień o zawieszeniu, podjęciu lub wznowieniu postępowania, -sporządzanie projektów decyzji kończących postępowanie.2. Cykliczne sporządzanie sprawozdań z wykonywanych zadań.3. Przekazywanie obligatoryjnych danych do publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej.4. Archiwizacja dokumentacji wytworzonej na stanowisku pracy. 5. Prawidłowe zabezpieczanie danych osobowych.Zgodnie z treścią ogłoszenia o naborze na stanowisko: Podinspektor w Referacie III Odszkodowań w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami Starostwa Powiatowego w Krakowie dostępnego pod adresem:https://bip.malopolska.pl/spkrakow,m,450125,2025.htmlOgłoszenie nr ORB-I.2110.27.2025
Szczegóły
Warunki pracy i płacy
Wymagania
Dane pracodawcy