ID ogłoszenia:4442271
Szukaj na: zoltyjez.com.pl

PODINSPEKTOR W REFERACIE III ODSZKODOWAŃ WYDZIAŁU GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI

PLN
OFERTY PUP
Kraków


Zakres obowiązków: 1. Samodzielne prowadzenie postępowań i sporządzanie projektów decyzji, postanowień oraz pism w sprawach o ustalenie odszkodowań za nieruchomości przejęte z mocy prawa pod drogi publiczne w trybie ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych w szczególności:-kompletowanie dokumentacji geodezyjnej i wieczysto księgowej niezbędnej do ustalenia i wypłaty odszkodowania za nieruchomości przejęte z mocy prawa pod drogi publiczne,-ustalenie stron postępowania,-sporządzanie wezwań o uzupełnienie formalno prawnych braków w postępowaniach, -określenie przedmiotu zamówienia publicznego dla rzeczoznawcy majątkowego,-sprawdzanie operatów szacunkowych w zakresie formalnym i merytorycznym,-sporządzanie projektów postanowień o zawieszeniu, podjęciu lub wznowieniu postępowania, -sporządzanie projektów decyzji kończących postępowanie.2. Cykliczne sporządzanie sprawozdań z wykonywanych zadań.3. Przekazywanie obligatoryjnych danych do publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej.4. Archiwizacja dokumentacji wytworzonej na stanowisku pracy. 5. Prawidłowe zabezpieczanie danych osobowych.Zgodnie z treścią ogłoszenia o naborze na stanowisko: Podinspektor w Referacie III Odszkodowań w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami Starostwa Powiatowego w Krakowie dostępnego pod adresem:https://bip.malopolska.pl/spkrakow,m,450125,2025.htmlOgłoszenie nr ORB-I.2110.27.2025

Szczegóły

  • Oferta pracy
  • PODINSPEKTOR W REFERACIE III ODSZKODOWAŃ WYDZIAŁU GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI
  • Numer
  • StPr/2025-10-21/1980
  • Dodane przez
  • Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego

Warunki pracy i płacy

  • Miejsce pracy:
  • Przy Moście 1, 30-508 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
  • Zakres obowiązków
  • 1. Samodzielne prowadzenie postępowań i sporządzanie projektów decyzji, postanowień oraz pism w sprawach o ustalenie odszkodowań za nieruchomości przejęte z mocy prawa pod drogi publiczne w trybie ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych w szczególności:-kompletowanie dokumentacji geodezyjnej i wieczysto księgowej niezbędnej do ustalenia i wypłaty odszkodowania za nieruchomości przejęte z mocy prawa pod drogi publiczne,-ustalenie stron postępowania,-sporządzanie wezwań o uzupełnienie formalno prawnych braków w postępowaniach, -określenie przedmiotu zamówienia publicznego dla rzeczoznawcy majątkowego,-sprawdzanie operatów szacunkowych w zakresie formalnym i merytorycznym,-sporządzanie projektów postanowień o zawieszeniu, podjęciu lub wznowieniu postępowania, -sporządzanie projektów decyzji kończących postępowanie.2. Cykliczne sporządzanie sprawozdań z wykonywanych zadań.3. Przekazywanie obligatoryjnych danych do publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej.4. Archiwizacja dokumentacji wytworzonej na stanowisku pracy. 5. Prawidłowe zabezpieczanie danych osobowych.Zgodnie z treścią ogłoszenia o naborze na stanowisko: Podinspektor w Referacie III Odszkodowań w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami Starostwa Powiatowego w Krakowie dostępnego pod adresem:https://bip.malopolska.pl/spkrakow,m,450125,2025.htmlOgłoszenie nr ORB-I.2110.27.2025
  • Rodzaj umowy:
  • -
  • Wymiar etatu:
  • 1.000
  • Zmianowość:
  • jedna zmiana
  • Liczba godzin pracy w tygodniu:
  • 40.00
  • Liczba godzin pracy w miesiącu:
  • -
  • Data rozpoczęcia:
  • 01.12.2025
  • Data zakończenia pracy:
  • -
  • Wynagrodzenie brutto
  • od 5 400 do 5 900 PLN
  • System wynagradzania:
  • Czasowy ze stawką miesięczną
  • Zawód:
  • technik geodeta*

Wymagania

  • Konieczne:
  •    Wykształcenia: wyższe (w tym licencjat),
      Uprawnienia: Biegła obsługa komputera (pakiet MS Office) i urządzeń biurowych, Pracownik do spraw administracji publicznej, Efektywna komunikacja w pracy,
  • Inne:
  • Niezbędne wymagania od kandydatów:Spełnianie wymagań określonych w art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2024 r., poz. 1135 t.j.) dla stanowisk urzędniczych, w tym:1) Obywatelstwo polskie,2) Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,3) Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,4) Nieposzlakowana opinia,5) Kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na określonym stanowisku, t.j.: a) wykształcenie wyższe z zakresu: gospodarki nieruchomościami, geodezji i kartografii, gospodarki przestrzennej, ekonomii LUB b) wykształcenie wyższe + studia podyplomowe z zakresu szacowania nieruchomości LUBc) wykształcenie średnie geodezyjne oraz staż pracy minimum 3 lata, w tym co najmniej 2 lata doświadczenia w pracy w administracji publicznejWymagania dodatkowe od kandydatów: (będące przedmiotem oceny)1) Wiedza specjalistyczna i umiejętność stosowania odpowiednich przepisów z zakresu zadań realizowanych przez Wydział, w szczególności:a) ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. kodeks postępowania administracyjnego,b) ustawy z dnia 10.04.2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych,c) ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (wybrane przepisy)d) rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 września 2004 r. w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego,e) przepisów ustawy o samorządzie powiatowym, o pracownikach samorządowych, o ochronie danych osobowych, o dostępie do informacji publicznej,2) Zdolność i skłonność do podnoszenia kwalifikacji zawodowych,3) Dobra organizacja pracy,4) Umiejętność obsługi komputera z pracą w programie Word, Excel, Lex, na poziomie niezbędnym do realizacji zadań, 5) Mile widziany staż pracy w administracji publicznej na stanowisku urzędniczym.6) Umiejętności w zakresie komunikacji werbalnej - formułowanie wypowiedzi w sposób gwarantujący ich zrozumienie, udzielanie wyczerpujących i rzeczowych odpowiedzi.7) Umiejętności w zakresie komunikacji pisemnej - stosowanie przyjętych form i stylu korespondencji oraz języka i treści pism.8) Umiejętność pracy w zespole.

Dane pracodawcy

  • Pracodawca
  • Starostwo Powiatowe w Krakowie
  • Adres www
  • www.powiat.krakow.pl
  • Sposób aplikowania
  • bezpośrednio do pracodawcy
  • Nazwa urzędu pracy
  • Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego
  • Adres
  • Al.Słowackiego 20, 30-037 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
  • Osoba do kontaktu
  • Marlena Jodłowska
  • Numer telefonu
  • 12 634-42-66
  • E-mail
  • -