Zakres obowiązków: Zapewnienia udziału asystentek towarzyszących w 40 godzinnym szkoleniu przygotowującym do realizacji usługi organizowanym przez Zleceniodawcę. Zawarcia umów cywilno-prawnych z kandydatkami, które ukończyły szkolenie (uczestnicy szkolenia otrzymają certyfikat lub zaświadczenie potwierdzające nabycie kwalifikacji do świadczenia usług w ramach projektu).Pierwszeństwo w uzyskaniu wsparcia będą miały kobiety z niepełnosprawnością, kobiety starsze, kobiety LGBTI, kobiety pracujące seksualnie, migrantki, uchodźczynie, kobiety romskie oraz kobiety z terenów wiejskich zamieszkujące Gminę Miejską Kraków. Zakres realizowanej usługi:a) usługą objętych zostanie co najmniej 36 kobiet doznających lub zagrożonych przemocą domową,b) każda z u uczestniczek otrzyma co najmniej 15 godzin miesięcznie wsparcia,c) każda z asystentek będzie świadczyć pomoc dla nie więcej niż 3 uczestniczek projektu,d) usługa asystencji świadczona będzie w sposób elastyczny i zindywidualizowany, dostosowany do potrzeb i preferencji uczestniczek. W ramach asystencji realizowane będą w szczególności poniższe formy wsparcia:- opracowanie z każdą z uczestniczek indywidualnego planu działania, w tym terminów spotkań, wspólnych działań, wizyt,- przekazywanie informacji na temat zjawiska przemocy domowej,- przekazywanie informacji w zakresie dostępnych form pomocy, instytucji i organizacji świadczących pomoc na rzecz osób zagrożonych lub doświadczających przemocy,- pomoc w realizacji indywidualnego planu działania,- wsparcie emocjonalne w sytuacjach kryzysowych,- inne działania wynikające z bieżących potrzeb kobiet objętych wsparciem. e) usługa będzie realizowana:- w miejscu zamieszkania uczestniczki,- w innych wskazanych przez uczestniczkę miejscach, w których realizowane są działania w związku z przeciwdziałaniem przemocy domowej, np. Policja, prokuratura, sąd, ośrodki zdrowia, MOPS, organizacje pozarządowe. Zapewnienia każdej z asystentek możliwości skorzystania z konsultacji merytorycznej w zakresie trudności, jakie mogą się pojawiać w trakcie realizacji usługi. Konsultacje będą udzielane przez członka Zespołu Interdyscyplinarnego ds. Przeciwdziałania Przemocy domowej. Wymiar wsparcia merytorycznego wynosi 5 godzin konsultacji miesięcznie na asystentkę. Zasady korzystania z konsultacji merytorycznych zostaną uzgodnione między Zleceniodawcą a Zleceniobiorca do 7 dni po podpisaniu umowy.Dokumentowania realizacji zadania publicznego z wykorzystaniem wzorów dokumentów przekazanych przez Zleceniodawcę, w tym:a) Karty rekrutacji do uczestnictwa w projekcie,b) Indywidualnego planu działania zawieranego między asystentką a uczestniczką projektu,c) Oceny realizacji indywidualnego planu działania,d) Miesięcznej karty usług (MKU). MKU prowadzona będzie odrębnie dla każdej uczestniczki projektu i obejmować będzie ewidencję udzielonego wsparcia tj. daty i godziny realizacji usługi, opis działań podejmowanych przez asystentkę, miejsce realizacji usługi. Realizacja działań będzie potwierdzana w KMU przez asystentkę i uczestniczkę. Zleceniobiorca zatwierdza poprawność zrealizowanych i udokumentowanych w MKU działań.
Szczegóły
Warunki pracy i płacy
Wymagania
Dane pracodawcy