Zakres obowiązków: 1. Planowanie i skoordynowanie działań mających na celu wdrożenie, utrzymywanie i usprawnianie Zintegrowanego Systemu Zarządzania (ZSZ) zgodnie normą ISO/IEC 27001 oraz ISO 22301.2. Zarządzanie i nadzór, opracowywanie i/lub weryfikacja dokumentacji w ramach ZSZ.3. Inicjowanie szkoleń, organizowanie spotkań z personelem Urzędu w celu uświadamiania, wyjaśniania zagadnień związanych z ZSZ.4. Planowanie lub zatwierdzanie programów audytów wewnętrznych.5. Powiadamianie Burmistrza Miasta i Gminy o działalności niezgodnej z wdrożonym ZSZ.6. Inicjowanie działań korygujących i doskonalących.7. Sporządzanie sprawozdań dotyczących funkcjonowania ZSZ oraz zgłaszanie Burmistrzowi Miasta i Gminy wszelkich potrzeb związanych z jego doskonaleniem.
Szczegóły
Warunki pracy i płacy
Wymagania
Dane pracodawcy