Zakres obowiązków: 1.bieżąca aktualizacja danych opisowych i kartograficznych zawartych w operacie ewidencji gruntów i budynków, 2.prowadzenie zbioru akt i dowodów zmian,3.sporządzanie zawiadomień dla stron oraz gmin dotyczących wprowadzonych zmian w części opisowej ewidencji gruntów, 4.udzielanie informacji osobom fizycznym, jednostkom wykonawstwa geodezyjnego 5. prowadzenie korespondencji w sprawach indywidualnych związanych z prowadzonymi postępowaniami,6.prowadzenie prac archiwizacyjnych,Zgodnie z treścią ogłoszenia o naborze na stanowisko: Referent w Referacie Ewidencji Gruntów w Wydziale Geodezji, Kartografii i Katastru Starostwa Powiatowego w Krakowie, ogłoszenie nr ORB-I.2110.28.2025, dostępnego pod adresem:https://bip.malopolska.pl/spkrakow,m,450125,2025.html
Szczegóły
Warunki pracy i płacy
Wymagania
Dane pracodawcy