Zakres obowiązków: 1.Udzielanie pomocy bezrobotnym, poszukującym pracy i osobom niezarejestrowanym, w tym osobom biernym zawodowo, w uzyskaniu zatrudnienia lub innej pracy zarobkowej.2.Udzielanie bezrobotnym, poszukującym pracy i osobom niezarejestrowanym, w tym osobom biernym zawodowo informacji o ofertach pracy.3.Inicjowanie i organizowanie kontaktów bezrobotnych, poszukujących pracy i osób niezarejestrowanych, w tym osób biernych zawodowo, i pracodawców, w tym w formie giełd pracy lub targów pracy.4.Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z bezrobotnymi, poszukującymi pracy i osobami niezarejestrowanymi, w tym osobami biernymi zawodowo, oraz pracodawcami.5.Przeprowadzanie rozmów z bezrobotnymi lub poszukującymi pracy w celu ustalenia jego sytuacji i potrzeb w zakresie możliwości wejścia lub powrotu na rynek pracy.6.Przygotowanie Indywidualnego Planu Działania i monitorowanie jego realizacji.7.Utrzymywanie stałego kontaktu z bezrobotnym lub poszukującym pracy.8.Udzielanie informacji o zakresie form pomocy i możliwości ich zastosowania.9.Organizowanie i uczestnictwo w wydarzeniach dotyczących rynku pracy.10.Promowanie programów i projektów z zakresu aktywności zawodowej, wspierania zatrudnienia oraz rynku pracy realizowanych przez Powiatowy Urząd Pracy.11.Załatwianie spraw i prowadzenie akt (w tym przygotowywanie korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej) zgodnie z aktualnym Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt i Instrukcją Kancelaryjną dla Powiatowego Urzędu Pracy w Chrzanowie.12.Stała współpraca z pozostałymi komórkami organizacyjnymi w zakresie realizowanych zadań.13.Wykonywanie zadań określonych i aktualizowanych dla zajmowanego stanowiska w obowiązujących powszechnie aktach normatywnych oraz zarządzeniach wewnętrznych.
Szczegóły
Warunki pracy i płacy
Wymagania
Dane pracodawcy