Zakres obowiązków: W zakres zadań stanowiska wchodzą m.in. czynności dotyczące prowadzenia archiwum Instytutu, zgodnie z przepisami prawa i wewnętrznymi uregulowaniami, w tym m.in.: porządkowanie dokumentacji będącej w ewidencji archiwum zakładowego, koordynowanie systemu EZD, bieżące doradztwo w zakresie prawidłowości wykonywania czynności w systemie EZD, prowadzenie szkoleń w zakresie pracy w systemie EZD, klasyfikowanie i kategoryzowanie dokumentów, uzupełnianie ewidencji archiwum zakładowego, brakowanie dokumentacji niearchiwalnej w uzgodnieniu z właściwym archiwum państwowym, dbałość o bezpieczeństwo przechowywanej dokumentacji, przygotowywanie sprawozdań i planów działalności archiwum zakładowego prowadzenie archiwum zakładowego zgodnie z wymaganiami obowiązujących przepisów prawa.
Szczegóły
Warunki pracy i płacy
Wymagania
Dane pracodawcy