Zakres obowiązków: Opracowywanie projektów aktów normatywnych PK dotyczących rekrutacji obywateli polskich i cudzoziemców na studia I i II stopnia, opracowywanie wzorów decyzji administracyjnych, postanowień, protokołów indywidualnych i zaświadczeń stosowanych przez komisje rekrutacyjne w rekrutacji na studia I i II stopnia, opracowywanie wzorów pełnomocnictw i zgód dla potrzeb kandydatów na studia I i II stopnia, w tym osób niepełnoletnich, współpraca z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych PK przy opracowywaniu klauzul informacyjnych lub zgód na przetwarzanie danych osobowych kandydatów na studia I i II stopnia, przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych wydawanych przez Prorektora ds. Kształcenia i Współpracy z Zagranicą w odpowiedzi na odwołania kandydatów od decyzji wydziałowych komisji rekrutac
Szczegóły
Warunki pracy i płacy
Wymagania
Dane pracodawcy