Zakres obowiązków: Wykształcenie: wyższe; 3 lata doświadczenia zawodowego; mile widziane doświadczenie w pracy w podmiotach leczniczych, mile widziana znajomość programu Infomedica, umiejętność analitycznego myślenia, samodzielność, dobra organizacja pracy, otwartość na zmiany; zakres obowiązków: naliczanie wynagrodzeń z tytułu umów o pracę, umów cywilnoprawnych, sporządzanie listy płac, ustalanie uprawnień do wynagrodzenia chorobowego, zasiłku chorobowego, zasiłku opiekuńczego, wynagrodzenia za czas urlopu oraz naliczania zasiłków i administrowanie dokumentacją w tym zakresie, naliczanie potrąceń z wynagrodzeń, w tym zajęć komorniczych, sądowych, itp., sporządzanie sprawozdań oraz deklaracji do instytucji zewnętrznych (m.in. ZUS, US, GUS, MZ), sporządzanie rocznych informacji PIT- 11, rozliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych, sporządzanie raportów, zestawień płacowych, analiz na potrzeby wewnętrzne, sporządzanie miesięcznych deklaracji rozliczeniowych ZUS oraz deklaracji korygujących w programie Płatnik,prowadzenie rozliczeń finansowych w zakresie projektów zewnętrznych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
Szczegóły
Warunki pracy i płacy
Wymagania
Dane pracodawcy