Zakres obowiązków: wyszukiwanie terenów inwestycyjnych zlokalizowanych w granicach administracyjnych miasta Sosnowca i analiza możliwości przeznaczenia ich do obrotu cywilno-prawnego w drodze przetargu, kompleksowe przygotowanie nieruchomości gminnych i Skarbu Państwa do sprzedaży w drodze przetargów oraz ich obsługa, prowadzenie całokształtu spraw dotyczących regulacji stanu prawnego nieruchomości położonych w obrębie miasta Sosnowca: gromadzenie niezbędnych dokumentów dotyczących wyjaśniania stanu prawnego nieruchomości, współpraca z: sekcją Ksiąg Wieczystych, Archiwum Państwowym, innymi jednostkami w zakresie gromadzenia dokumentacji prawnej, sporządzanie wniosków o zasiedzenie nieruchomości o nieuregulowanym stanie prawny oraz późniejsze reprezentowanie Gminy lub Skarbu Państwa w tych sprawach przed Sądem Rejonowym w Sosnowcu, sporządzanie wniosków do Sądu Rejonowego w Sosnowcu Wydział Ksiąg Wieczystych w sprawie dokonania wpisu prawa własności Gminy, Skarbu Państwa, Powiatu, prowadzenie rejestru przeprowadzonych regulacji stanu własności nieruchomości, regulacja stanu prawnego nieruchomości zajętych pod drogi publiczne, przygotowaniedokumentacji oraz wniosków do Wojewody Śląskiego o wydanie decyzji stwierdzającej nabycienieruchomości z mocy prawa na podstawie art. 73 ustawy z dnia 13.10.1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną, prowadzenie całokształtu spraw dotyczących nabywania nieruchomości do zasobów gminy lub Skarbu Państwa od osób fizycznych.
Szczegóły
Warunki pracy i płacy
Wymagania
Dane pracodawcy