ID ogłoszenia:4440185
Szukaj na: zoltyjez.com.pl

PODINSPEKTOR DS. SPRZEDAŻY PRZETARGOWEJ I ZASIEDZEŃ

PLN
OFERTY PUP
Sosnowiec


Zakres obowiązków: wyszukiwanie terenów inwestycyjnych zlokalizowanych w granicach administracyjnych miasta Sosnowca i analiza możliwości przeznaczenia ich do obrotu cywilno-prawnego w drodze przetargu, kompleksowe przygotowanie nieruchomości gminnych i Skarbu Państwa do sprzedaży w drodze przetargów oraz ich obsługa, prowadzenie całokształtu spraw dotyczących regulacji stanu prawnego nieruchomości położonych w obrębie miasta Sosnowca: gromadzenie niezbędnych dokumentów dotyczących wyjaśniania stanu prawnego nieruchomości, współpraca z: sekcją Ksiąg Wieczystych, Archiwum Państwowym, innymi jednostkami w zakresie gromadzenia dokumentacji prawnej, sporządzanie wniosków o zasiedzenie nieruchomości o nieuregulowanym stanie prawny oraz późniejsze reprezentowanie Gminy lub Skarbu Państwa w tych sprawach przed Sądem Rejonowym w Sosnowcu, sporządzanie wniosków do Sądu Rejonowego w Sosnowcu Wydział Ksiąg Wieczystych w sprawie dokonania wpisu prawa własności Gminy, Skarbu Państwa, Powiatu, prowadzenie rejestru przeprowadzonych regulacji stanu własności nieruchomości, regulacja stanu prawnego nieruchomości zajętych pod drogi publiczne, przygotowaniedokumentacji oraz wniosków do Wojewody Śląskiego o wydanie decyzji stwierdzającej nabycienieruchomości z mocy prawa na podstawie art. 73 ustawy z dnia 13.10.1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną, prowadzenie całokształtu spraw dotyczących nabywania nieruchomości do zasobów gminy lub Skarbu Państwa od osób fizycznych.

Szczegóły

  • Oferta pracy
  • PODINSPEKTOR DS. SPRZEDAŻY PRZETARGOWEJ I ZASIEDZEŃ
  • Numer
  • StPr/25/0789
  • Dodane przez
  • Powiatowy Urząd Pracy w Sosnowcu

Warunki pracy i płacy

  • Miejsce pracy:
  • Mościckiego 14, 41-200 Sosnowiec, powiat: m. Sosnowiec, woj: śląskie
  • Zakres obowiązków
  • wyszukiwanie terenów inwestycyjnych zlokalizowanych w granicach administracyjnych miasta Sosnowca i analiza możliwości przeznaczenia ich do obrotu cywilno-prawnego w drodze przetargu, kompleksowe przygotowanie nieruchomości gminnych i Skarbu Państwa do sprzedaży w drodze przetargów oraz ich obsługa, prowadzenie całokształtu spraw dotyczących regulacji stanu prawnego nieruchomości położonych w obrębie miasta Sosnowca: gromadzenie niezbędnych dokumentów dotyczących wyjaśniania stanu prawnego nieruchomości, współpraca z: sekcją Ksiąg Wieczystych, Archiwum Państwowym, innymi jednostkami w zakresie gromadzenia dokumentacji prawnej, sporządzanie wniosków o zasiedzenie nieruchomości o nieuregulowanym stanie prawny oraz późniejsze reprezentowanie Gminy lub Skarbu Państwa w tych sprawach przed Sądem Rejonowym w Sosnowcu, sporządzanie wniosków do Sądu Rejonowego w Sosnowcu Wydział Ksiąg Wieczystych w sprawie dokonania wpisu prawa własności Gminy, Skarbu Państwa, Powiatu, prowadzenie rejestru przeprowadzonych regulacji stanu własności nieruchomości, regulacja stanu prawnego nieruchomości zajętych pod drogi publiczne, przygotowaniedokumentacji oraz wniosków do Wojewody Śląskiego o wydanie decyzji stwierdzającej nabycienieruchomości z mocy prawa na podstawie art. 73 ustawy z dnia 13.10.1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną, prowadzenie całokształtu spraw dotyczących nabywania nieruchomości do zasobów gminy lub Skarbu Państwa od osób fizycznych.
  • Rodzaj umowy:
  • -
  • Wymiar etatu:
  • 1.000
  • Zmianowość:
  • jedna zmiana
  • Liczba godzin pracy w tygodniu:
  • 40.00
  • Liczba godzin pracy w miesiącu:
  • 160.00
  • Data rozpoczęcia:
  • 01.12.2025
  • Data zakończenia pracy:
  • -
  • Wynagrodzenie brutto
  • od 5 200 do 6 800 PLN
  • System wynagradzania:
  • Czasowy ze stawką miesięczną
  • Zawód:
  • pracownik biurowy

Wymagania

  • Konieczne:
  •    Wykształcenia: wyższe (w tym licencjat),
      Uprawnienia: obsługa komputera i wykorzystanie internetu, obsługa pakietu MS OFFICE - EXCEL, WORD,
  • Inne:
  • wykształcenie wyższe prawnicze lub wyższe o kierunku administracja lub wyższe o kierunku gospodarka miejska i nieruchomości,znajomość przepisów: ustawa o gospodarce nieruchomościami, Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 14 września 2004 roku w sprawie sposobu i trybu przeprowadzania przetargów oraz rokowań na zbycie nieruchomości, ustawa przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną ( art. 73), ustawa Kodeks cywilny, ustawa - Kodeks postępowania cywilnego (w podstawowym zakresie), ustawa o księgach wieczystych i hipotece (w podstawowym zakresie), umiejętność obsługi komputera (w szczególności edytora tekstu), odpowiedzialność, operatywność, sumienność, umiejętność pracy w zespole, wysoka kultura osobista

Dane pracodawcy

  • Pracodawca
  • URZĄD MIEJSKI W SOSNOWCU
  • Adres www
  • www.um.sosnowiec.pl
  • Sposób aplikowania
  • bezpośrednio do pracodawcy
  • Nazwa urzędu pracy
  • Powiatowy Urząd Pracy w Sosnowcu
  • Adres
  • Aleja Zwycięstwa 20, 41-200 Sosnowiec, powiat: m. Sosnowiec, woj: śląskie
  • Osoba do kontaktu
  • -
  • Numer telefonu
  • 32 296-07-68
  • E-mail
  • -